בתזמון מושלם, אולי מושלם מדי, יש שיגידו מתוזמן, "ארץ נהדרת" חוזרת, בדיוק בזמן למערכת בחירות נוספת, יש אור בקצה הקלפי. זו עונה 18 של חיקויים מדויקים וסאטירה נוקבת, לפעמים נוקבת מדי, אך הקצנה היא חלק מהקסם וסוד ההצלחה של ארץ נהדרת. הכשרונות הכי גדולים והכותבים הכי מוכשרים יוצרים את מדורת השבט הכי לוהטת. ארץ נהדרת, כנראה החיסון הכי אפקטיבי לעוד סבב בחירות.

עונה חדשה ופרצופים חדשים, נתגעגע לראות את שחר חסון בפריים טיים, הופעתו הייתה הכרה בכשרונו הקומי העצום, אך שחר זוהר יותר על במות הסטנד אפ מאשר בזירה הסאטירית. עם השנים, הפכה ארץ נהדרת לחלומו של כל קומיקאי ישראלי, תעודת הצטיינות של הקומדיה. אם הגעת לארץ נהדרת - הגעת לטופ. העונה בולטים שני כשרונות חדשים בצוות, האחד פרץ לחיינו בכאן 11, תמיר בר, שכבש והבריק באופרת ההיפ הופ שיצר, עלייתו ונפילתו של שם טוב האבי. תמיר פותח את העונה בחיקוי מבריק ומדויק למאור שוויצר במערכון על שעת נעילה, "שעת מחלה", ההשוואה למלחמת יום כיפור ולבלאגן ברורה, "דוקטור, צא מההלם קרב".

הכוכב השני, דודו ארז, מופיע ככוכב של הימין, גדעון סער. אאחל בהצלחה לגדעון סער במפלגתו החדשה, ולו רק כדי לראות יותר את דודו ארז בפריים טיים. ימים יגידו אם חיקוי זה יהיה משמעותי כמו יובל סמו כמירי רגב או ערן זרחוביץ' כנפתלי בנט, חיקוי שהשפיע גם על תפיסת הציבור את בנט. בפרק הפתיחה בנט מתבקש לומר לנתניהו שהוא מבקש להחליף אותו, אך הוא מגמגם ואינו מצליח, זרחוביץ' כבנט הצליח להתמזג עם דמותו של בנט וכך עם השנים הפך בנט מבולדוזר פוליטי לקוריוז. 


ברובו, פרק הבכורה עוסק בפאנל הידוע בהנחייתו של איל קיציס, אשר הופך לפרק של "המנהיג במסכה". ראשון נכנס נתניהו מחופש לחיסון לקורונה, זה נתניהו אחר, בלי השיער הסגול, חיקוי מבוגר יותר, אך אותה דמות של מנהיג בלתי מעורער שצוחק על כל יושבי הפאנל, כולל המנחה. העונה גם ממשיכים לצחוק על גנץ, שנכנס בתחפושת הכבשה לבנה, "בדרך לשחיטה". אין ספק שרוב ההומור מופנה כלפי הצד הימני של המפה הפוליטית, אך כאמור, המפה הפוליטית נשלטת כבר מעל עשור על ידי הימין, זו תפקידה של סאטירה, לצחוק על ההנהגה.


בולט במיוחד המערכון בפאנל הפתיחה שבו נתניהו סובל מתופעת לוואי לחיסון הקורונה, לפתע מתחיל לדבר אמת ללא שליטה. "מה עשיתי אלוהים! רגע, אבל אין אלוהים", מודה נתניהו, קיציס שואל על הרוטציה, "ברור שלא" פולט נתניהו, "ברור שכן", הוא זועק על פרשת הצוללות. הקטע מבריק, חד והכי חשוב, מצחיק, אפילו שמדובר בנושאים שנטחנו עד תום, בארץ נהדרת לא מוותרים לנתניהו. במהרה ממשיכים לדואט עם עדן בן זקן, "יש בי אהבה" הופך ל-"יש בי הסתה", עקיצה אחרונה לפני שנתניהו שב לכס המלכות.


הפרק נחתם במערכון על הטורטלים, רבות נכתב על המשפחה הישראלית שכולנו מכירים, באופן זה או אחר, הישראלי החדש, העשיר, חסר המוסר, וכעת בדובאי. ליתר דיוק, רובו צולם בנתיבות ובאולפן מול מסך ירוק, כי בדובאי אין באמת מקום לסאטירה. בזמן שחצי מדינה ב"אורגיות הדבקה בדובאי", כדבריו של יניב ביטון בחיקוי קורע של יולי אדלשטיין, זו תזכורת חשובה לדיכוי ולשליטה של הממשל באיחוד האמירויות, דובאי אולי עשירה מאוד ואטרקטיבית לתיירים, אך לא כל הנוצץ זהב.


המערכון מסתיים כאשר הטורטלים עוזבים את דובאי מלאי אכזבה, מתגעגעים להתנשא על הישראלים מהשכבות הנמוכות, ליכולת לחנות עם רכב היוקרה על המדרכה, דברים שלא ניתן לעשות בדובאי, שם כולם עשירים ונוהגים ברכבי יוקרה. מסכים איתם, יש לנו ארץ נהדרת.