שנים שמור גלפנד, בוגרת גל"צ וגלגל"צ ושדרנית ב"אקו 99" (eco 99 fm) היא אחת השדרניות האהובות עליי. סגנון ההגשה העכשווי, המרענן ובעיקר הקשוב לצורכי המאזין, האופטימיות והרוך שהיא מעבירה בקולה והשידורים שלה מדברים אליי כי היא גורמת גם לנושא המורכב ביותר להישמע פשוט וכן שולטת ביד רמה בשלל נושאים ותחומים, כמובן.  לכך הוסיפו את הכריזמה שכבשה גם את המסך בערוצים כמו "ספורט 1" ו"כאן11" כפרשנית וכמגישה. 

מור אף פעם לא מרימה את האף, תמיד נחמדה ואדיבה וזה בולט גם בשידורים שלה ובעבודות הקריינות שהיא עושה וכל זאת ללא אגו וללא שחצנות. בסוף 2020 הגישה את מצעד המוזיקה השנתי ב"אקו 99" יחד עם שירי מימון, מרגי ואלה-לי להב, והוכיחה היטב את היותה אחת המגישות הראויות ברדיו הישראלי, שאמנם מדובר לא מעט על "ירידת כוחו" בחוגים מסוימים, אך בזכות שדרנים כמור – כיף להאזין לו ולהעדיפו על שידור סטרימינג נטול קול אנושי. 

בנימה אישית, הרגע בו מור "כבשה" את לבי כאדם ולא רק כשדרנית אירע לפני כשנתיים וחצי, כשהיה צפוי לי פיילוט ב-103FM וכחסר ניסיון טוטאלי בהגשת שידור לבדי או תכנית שלמה – במשך חודש שלם הרגליים רעדו לי, הפחד השתלט עליי ולא באמת ידעתי איך לעבור את הפיילוט בהצלחה.

ואז במקרה שלחתי למור הודעה בפייסבוק והיא, למרות שהייתה עסוקה, ללא שום שאלה או פלצנות, התחילה להדריך אותי, לתת טיפים ולהכווין מניסיונה, לאדם זר שאינה מכירה או מיודדת עמו. ברגע זה הבנתי שאותו הקול מלא החום והנשמה שהכרתי כמאזין, שווה ערך לאדם שמבעד למיקרופון. העזרה שלה סייעה לי מאד לצלוח את הפיילוט המפחיד ומאותו רגע הפכתי לא רק למעריך שלה, אלא למעריץ.