הבאנו שלום עליכם: אחרי 30 שנה ששלום אסייג מצחיק אותנו, השנה האחרונה לימדה אותנו שמדובר גם בשחקן עם כישורים דרמטיים יוצאי דופן. רגע לפני שהוא משיק את סטנדאפ ניישן, אסייג והילה קורח מדברים על הכל: על בעיות הלב, על החיבוק המפתיע מצד המבקרים, על הסוף של הסדרה שנות ה-80, על הגעגועים העזים לבמה, על המשפחה וגם על השלום עם מרוקו. קבלו הצצה מיוחדת לכתבה המלאה שתשודר במוצ"ש, במהדורת השבת בחדשות 13:

שלום אסייג מספר על הבעיות הרפואיות. צילום: באדיבות מהדורת השבת, חדשות 13

שלום אסייג מספר בראיון גם על תקופת הקורונה, במסגרתה "המציא את עצמו מחדש" כדי להופיע מול אנשים. "עשיתי באילת, שזה היה גם די הזוי, מופע מרפסות", הוא מספר. זה היה כמו מוכר אבטיחים שמגיע לשכונה וצועק וכולם יוצאים מהחלונות, 'כמה קילו'? כאלה. אתה יוצא מההופעה עם הצוואר תפוס כמו אריק בנאדו", הוא נזכר במופעים המיוחדים. 

"מישהו צילם את ההופעה בטלפון שלו והעלה לסטורי באינסטגרם. אתה לא רואה כלום, אבל בזום רואים רק את המפרצים, לא רואים כלום, לא פנים, לא כלום, רק את המפרצים", היא סיפר בצחוק. 

אבל, בראיון זה, שלום אסייג חושף לראשונה בפומבי את הבעיות הרפואיות איתן הוא מתמודד. "יום לפני אילת, אני אומר לאשתי 'וואי איך לא בא לי עוד פעם על המרפסות האלה'. בערב קיבלתי דפיקות בלב", מספר אסייג, שנקטע על ידי הקולגה ליטל כהן ששאלה: "אה מזה קיבלת את הדפיקות בלב"? "גמרי מזה", הוא אומר, היו לי בעיות קצב, הלכתי לבית חולים. עשו לי בום, היפוך חשמלי. כן, זה עניין אצלי קבוע. פעם בכמה זמן הלב אצלי יוצא מקצב".