אילון, הדייר שנעלם ואף אחד לא שם לב לכך, מתגלה כדייר הכי פחות אכפתי, אך הוא יותר מזה, הוא גם הדייר הכי פחות מעניין ומעל לכל, הדייר שהכי פחות מבין את המשחק. לראייה, הוא בוחר להתמודד נגד זהבה בן בדו קרב. איזה עוד בחירות חכמות הוא יעשה? תחרות עישונים נגד רונית? תחרות שפמים נגד דרור? תחרות דיבור איטי ומונוטוני נגד האח הגדול? האמת שבזה דווקא יש לו סיכוי לנצח. האח והתאום. ממשיכים.

בדו קרב אילון ממשיך להעמיס תארים שאף אחד לא רוצה, הדייר שלא יקבל מסר מהבית, הדייר שישטוף כלים במשך שבוע, הדייר שיהיה מועמד כל הדחה, בגדול, הדייר שהכי חופר לעצמו קבר. אלף טיפות של מזל לא היו עוזרות לו בקרב נגד זהבה. בנוסף, הרגע המוזר של הפרק, כאשר זהבה בוחרת לראות "מי אוכל באמצע הלילה", חושפת את דביבוני הפרנץ' טוסט והדבר אינו מוביל לריב. בבית האח מותר לגנוב אוכל ולשקר שלא גנבת, בדומה ל"עצרנו לרגע, אין פרסומות", זה עוד שקר לבן. 

לינור ורמי, הלא הם הזוג המעניין, האכפתי והמרגש של הבית. הלפטופ שלי יושב רחוק יותר ממני מאשר לינור ורמי. הם מלטפים, מחזיקים ידיים ומעבירים את הימים בנועם, חרף ניסיונותיה של רונית להעכיר את האווירה ולהרעיל את המים. כאשר רמי נבחר לראש הבית, הוא מצהיר שינסה לא לפגוע במעשנים, *שיעול* מאוהב בלינור *שיעול*.

כאמור, הדיירים בוחרים ראש בית, שוב אותו טקס מיותר בחדר חשוך מלא טאבלטים שלא עובדים. למה מתעקשים להראות את הדיירים לוחצים על מסך שלא מגיב? מה המהות של החדר המוזר הזה? אין הגיון בסודיות המוגזמת, במיוחד כאשר מעמידים להדחה באופן פומבי בסלון. האח הגדול מוכיח שנית שאיבד את הטאץ'.

רוב הפרק עוסק בדרמה הגדולה של תום ואינסטגל, חילופי דברים קשים, "אתה צורח כמו חולה נפש", אומרת גל לתום. "נראה לך שזה מצחיק?!" תום קורע מיתר קול ומקנח ב"תתבגרי" ומוסיף "איזה ילדה מטומטמת" בדרך לפינת העישון. צריך לשנות את השלט בפינת העישון ל-"הצחוקים מזיקים לבריאות". עצרנו לרגע, אין פרסומות, הריבים בבית האח העונה בחסות מועצת המים, הממליצה לכולנו לשתות כוס מים קרים ולהירגע. כמו שאומרים, כשהחלשים צועקים, הצועקים שותים מים קרים.

בלית ברירה, כי אין לאן לברוח בבית האח, גל ותום משלימים, היא בוכה, הוא אטום, היא בת 19 אך בוגרת יותר. הוא גורר אותה לנסט, אזור העסקים של הבית, הם סוגרים עסקה מוזרה ופותרים את המשבר הזוגי. אך ברור שיש שם פער גדול יותר מפער הגילאים, אין ביניהם תקשורת אמיתית, אין הקשבה או הכלה. יש קשר שיפה מבחוץ אבל די מכוער מבפנים. מספיק לראות את רמי ולינור דקה בודדה כדי לראות כיצד מתנהג זוג שבאמת מדבר, מקשיב ונמשך ליופי הפנימי.

ג'וזי, רונית, קארין ואילון נמצאים ברשימת ההדחה השבועית, והדייר הנוסף שרמי הכניס, יהודה. "תגידי לירון, את יכולה לדמיין את הבית הזה בלי אילון?", שואל גיא זוארץ את לירון ויצמן. האם תום וגל יריבו שוב? האם נשמין גם בסגר השלישי? האם ג'וזי ישתמש שוב באלטר אגו העלוב בהיסטוריה, יונתן? כן, ברור וקל.