בצבא האח הגדול שמחה וצהלה, טירונים מצטרפים לבסיס. הפז"מניקים דיגמו את הבסיס, עלו על מדי ב' ונעמדו בח' במורד המדרגות, מתרגשים לקראת הלא נודע. האם מצטרף גבר שיגרום לקארין להיות פתאום מעניינת? האם לינור תזנח את אבא-רמי לטובת אבא-צעיר-יותר? האם מצטרפת צרפתיה מקועקעת עם תוכן אנושי מספק לג'וזי? שאלות רבות, מה שבטוח, כולם מקבלים שבת. האח השבוז, ממשיכים.

בקיצור, הכניסו טבח, קצבית ושוטפת כלים. בנוסף, החזירו את יהודה, אז על הדרך מיחזרו עוד שני דיירים. כלומר, נוסף עוד עורך דין רווק תל אביבי ועוד פליטת ריאליטי. אה רגע, כבר כמעט הספקתי לשכוח את הגרוש שדומה לאלון גל, דובר של קופת חולים וילד נצחי, או דובר של ילדים וקואצ'ר לאיך לעוף טיק-טוק מהבית. 

בואו נצלול קצת לעומק, להלן הדיירים החדשים, מי יתן ויכניסו קצת צחוקים ועניין.

אורן, 27, מרגיש כמו פרסומת מהלכת לעונה הבאה של משחקי השף, הימור שלי שהיא תתחיל אחרי האח הגדול. אורן יוצא בהצהרות ומגיע עם ביקורת לדיירים, הוא יהיה הדבק שיאחד את הדיירים, הוא יוכיח שאינסטגל ותום אחים ושזהבה שווה זהב, וכמובן, ייקח את המיליון. אך סביר להניח שהוא יבלה את שהותו בין הסירים, בגעגועים לילד שלו ולשש בש.

דלית, 37, יצרנית בגדי ים, עוד ליהוק הזוי, כנראה שלאח נמאס שהדיירים לא מנקים כמו שצריך. לדלית שלל מנהגים וקווים אדומים לא ברורים, בעיית היגיינה, בררנות אכילה שתגרום לכל שף לשבור צלחת. בנוסף, כמו כל מתמודד ריאליטי שלמד כבר את המשחק, היא מעידה על יצר לנצח בכל ויכוח, גם כשהיא יודעת שהיא טועה. הטעות כאן נראה לי של המלהקת, אלא אם היא הביאה איתה מזוודה מלאה בבגדי ים לכל הדוגמניות שבבית, לא ברור מה היא תתרום לרייטינג.

דניאל, 32, תל אביבי, עורך דין שלא מחפשת לאבי דאבי. טיפ לקארין, שהרי לכבודה הוא בא, הוא בחור פנומנלי, קחי אותו לעמק, תראו את הוואלי, אל תגידי ״מה נראה לי״, אל תגידי ״מה נסגר״ כי הוא ילד של טבע, אל תקחי אותו לבר. דניאל מזכיר בובת קן, ועל כן, הוא מגיע עם שלל אביזרים נלווים, מגלשי סקי, מקלות הליכה וכתר שנפל למלכת יופי שהוא מחפש. אין עוד מה להוסיף, כנהוג במערכת המשפט, חובת ההוכחה עליו.

אופיר, 48, דובר של מרכזים רפואיים, עוד ליהוק הזוי, האם הוא אמור להיות הרמי החדש? אני לא יכול להבין את הסיבה לכניסתו. הוא התגלמות האבא המביך, עושה מבטא צרפתי ומנסה לחקות את ג'וזי, מקווה שביחד ילכו לעשות קעקוע של חסה. חולם על דואט עם זהבה בן, רק שלא יפריע לה לשיר בבית, אלה רגעי השלווה והאושר המעטים בבית האח.

אלמוג, 25, היא באה מהקצביה לשוק הבשר של בית האח. חושבת שזה סקסי להיות קצבית, לא ברור, זה סקסי כמו להיות דובר קופת חולים. להבדיל משאר הדיירים החדשים, לה יש סיפור חיים, ברחה מהבית בגיל 14 בגלל בחור. מעידה על עצמה שיש לה המון אגו, אך זה די ברור שירשה זאת מאמא שלה, שתיהן היו מתעלמות אחת מהשניה בקניון, נשמע כמו הגרסה הכי עצובה של קלולס. נחזיק אצבעות לאלמוג "אנטולי" ולג'וזי הבשר הטרי.

נועה יונני, 31, במקור אשקלון, הספיקה לעבור שינוי מאז שהשתתפה ב"אהבה חדשה", ולא רק שינוי פנימי. הפעם היא לא מחפשת אהבה, אלא פרסום, חמש עשרה דקות של תהילה חלפו מהר בקורונה. לדעתה חסרה דמות נשית חזקה בבית, מה עם לינור? אינסטגל? דרור? היא באה כועסת, על יהודה, על הנשים ועל האוכל. הדובדבן שבקצפת הוא שפעם נועה יצאה עם ג'וזי, אם כבר למחזר פליטי ריאליטי, אז עד הסוף.

בחזרה לבית, עזיבתו של יהודה מסמנת את סוף המלחמה, התקף החרדה של ג'וזי מסמן את תחילת השלום. כל אויביו מגיעים למיטתו, רמי מנסה להרגיע אותו, "זה כמו אפצ'י, מפחיד אבל לא מסוכן", מה אגיד לך ג'וזי, לבריאות. אינסטגל מתרפסת, מחזיקה לו את היד, אפילו קארין בלילה רצה למיטתו של ג'וזי החדש, זה פיתוח חדש שלו, שילוב של ג'וזי ויונתן, ג'ונתן.

בינתיים יהודה מבסוט בחדרו הפרטי עם פיג'מה חדשה של מיקי, רק חבל שיהודה כבר לגמרי מאוס. נותנים לו לראות האח הגדול, האח מנסה לזרוע ביהודה עוד שנאה, מספק לו תחמושת לקראת גיוסו לצבא האח. יהודה, נכנס לתפקיד נבל העונה, כמו הג'וקר הוא מדבר לעצמו: "רק עוד קצת". האם הוא יחזור מלא נקם? ינסה שוב להשמיד את אויביו, גל מאמוש ורמי הסוריקטה האלימה? סביר להניח שכן, אבל ראשית עליו להתאכזב שנית שאף בחורה לא תביט בו ואז להמשיך להילחם על האמת והצדק, והאמת, שהוא כבר די משעמם. בתקווה לאהבות, שקרים ותככים חדשים, נתראה ברביעי.