עם כניסת הדיירים החדשים מתבהרת התמונה. בעונה שרובה ריבים, פיוסים ריקים מתוכן ודיירים ריקים מתוכן אנושי מספק, מתגלה המנצחת האמיתית, זהבה בן. היא מצליחה להתעלות מעל כולם, מבלי להתנשא, וכך, ממש בלי כוונה, בטבעיות ששווה זהב, היא סוללת את דרכה בעזרת סלסולים, כנות וביישנות למיליון.

בסיס בא"ח 13, יהודה חוזר בהפתעה, רוב הדיירים בדום. בבסיסו של בסיס זה עומד ניסיון ברור של ההפקה לשמור על יהודה. תאהבו או תשנאו אותו, הדבר לא הוגן כלפי שאר דיירי הבית והם כועסים בצדק. רמי ואינסטגל מזועזעים, חשבו שנפטרו מעונשו של זה, אך יהודה חוזר לבסיס עם ארגז תחמושת, מנסה להוציא את גל מאיזון, כאילו הם מתחרים ב"וויפאאוט". אך ראשית, ישנה מלחמה אחרת על הפרק, להכשיל את הדיירים החדשים, בהדחה ובמלחמה אין חוקים, יש פז"מ. הקב"ן הגדול, ממשיכים.

תפקיד המפקדת תפור על גל כמו השמלה שאיתה נכנסה לבית האח. היא פותחת שעון וזוממת שחבל על הזמן, יחדיו עם תום הם משחקים השוטר הטוב והשוטרת הרעה, ששולטת בשוטר הטוב. כל פסילה מדווחת ישר לרס"ר קונטנטו, רס"ר עם שפם מסולסל כמו מוואל של זהבה. אולי הוא לא עשה צבא, אבל הוא עושה את השהות בצבא האח למצחיקה, זה נחשב שירות אזרחי.

הפרק קיבלנו הצצה לשני דיירים, הראשונה והבעייתית ביותר, דלית, שבמקום אקולוגיה היא בוחרת באקונומיקה. ההתחלה קשה לה, כצפוי מחולת ניקיון שהמטבח שלה נראה כמו סניף של חד-פעמית, אין לה את הכלים (החד פעמיים) לשרוד את בית האח. ליהוק לא הוגן, אבל כנראה שלא הצליחו למצוא מישהו שסובל מקלסטרופוביה ומפחד ממצלמות, אז הסתפקו בדלית החד-פעמית.

הדייר החדש השני, דניאל, עורך דין רווק ומסוקס, גם עם מדים הוא איכשהו נראה כאילו הוא לובש חליפה. לא מבזבז זמן ויוזם שיחה עם קארין שנחנקת יופי יופי. אין לה ניסיון במערכות יחסים ונראה שגם בדו-שיח אין לה יותר מדי פז"מ. דניאל אוהב את הספרה שלוש, עוד מעט חוגג 33, הכל שלוש אצלו, גם המשולש הרומנטי החדש שנוצר, קארין, ג'וזי ודניאל. אך יש לי הרגשה שמשלוש יוצא אחד, כלומר, כל אחד לבדו. הם ממשיכים לנסות לדבר, "אין כמו משפחה", הם מצהירים, עומק של בריכת פעוטות בקאנטרי. 

לעורך דין השני, תום, מגיעה חבילה, תחתונים וגופיות במאה שקלים, עוד חבילה של דלתא? הוא פותח את החבילה לבדו, מסתבר שהוא פוחד ממה שיחשבו עליו, חושש משיפוטיות מצד הוריו ואפילו מגל. נדמה שהוא נפתח רק בחדר האח, בשבילו זו התקדמות, המסע שלו לעבר חשיפה. אנו עדים לעורך דין המשיל באיטיות את עורו, הבנתם? כי עורכי דין הם נחשים. טוב, האמת שפשוט אין עוד הרבה לומר עליו, הוא עדיין דמות די שטוחה, כמו לינור לפני ההגדלה. סתם, נו, לינור מקסימה וכובשת, אז מה אם בעיקר חטיארים. 

בזהבית, זהבה מגלה שהשיר החדש שלה, "אולי בעולם אחר", הגיע למקום ראשון בהשמעות, זהבה בדרך לאלבום זהב. היא המנצחת של העונה, גם אם לא תגיע למיליון, למרות שכנראה תגיע, הניצחון שלה כבר מורגש בהשמעות ובתמיכה בתוך הבית ובחוץ. היא באה במטרה לחשוף את עצמה, שיכירו את זהבה האמיתית והיא מצליחה בגדול.

היא גורמת לזה להיראות קל ופשוט, אין לה מסכות, אין לה אג'נדה פוליטית או עניין בדרמות של הבית. היא פשוט עצמה, עם הפשטות הכובשת, התמימות, הצניעות והביישנות שהיא נאבקת בה, מאבק שהיא לרוב מפסידה בו. אך דווקא מאבק זה, שלדעתה עוצר ומונע ממנה להצליח באמת, הוא זה שמביא אותה לגבהים חדשים. אז מי לדעתי יזכה העונה? זאת שאלת קיטבג.