ערוצי המדע גואים על גדותיהם מרוב שידורי הבל מטופשים דוגמת "לצוד את היטלר", חייזרים ואגדות ביגפוט. מישהו מעוניין במהלך הצפייה בפיצה ממאדים?

"לצוד את היטלר: הפרק הסופי" היא סדרה מטופשת, שנוצרה מתוך מטרה אחת: לא לעבוד באמת, לטייל בדרום אמריקה בעיקר ולהרוויח כסף. מדי פרק, בעונה זו ובארבע העונות הקודמות, מתכנסים "מומחים", בראשם קצין CIA לשעבר המביא עמו מסמכים ש"נחשפים עתה בידי ה־CIA", בוחנים את המסמכים בכובד ראש נפעם ובאיכות משחק של נער בכיתה ג' בהצגת מחזור, ובהסתמך על המידע החדש ששאבו, טסים לאמריקה הלטינית ומגיעים למסקנה שהיטלר נמלט בתום המלחמה והתחבא עד מותו בחווה כשהוא מחופש לרועת עזים.

בפרק הבא נשכחת רועת העזים כלא הייתה, ועתה, על סמך מסמכים אחרים ש"שחרר ה־CIA" טס הצוות למדינה אחרת, ושם הוא מגיע למסקנה שהיטלר חי בשלווה עד מותו בתור גפילטע פיש במעדנייה הקרובה, תוך שהוא עובד נמרצות על תוכניות להקמת הרייך הרביעי. וכן הלאה, וכן ככה, והיטלר פה והיטלר שם, כאן הוא שיח שושנים, שם הרדוף נחלים, וערוץ ההיסטוריה רוכש עוד ועוד מהרפש הזה מכיוון שיש לו 24 שעות שידור למלא מדי יום, ואי אפשר למלא את כולן בחומר איכותי, כי חומר איכותי מצריך עשייה איכותית, ולמי יש כוח או כסף לזה, אז יאללה היטלר בחצי מחיר.

אז יאמרו האומרים, בסדר, צריך למלא חורים, נסתום את האף ונמשיך הלאה, אלא שכשחוזרים לערוץ ההיסטוריה, מה מחכה לנו שם? תוכנית המדע הטהור "חייזרים מעולם אחר". למשתתפים, אגב, יש הוכחות שהגיעו חייזרים: יש עדות של רועת חזירים חסרת שיניים מקמצ'טקה שראתה אור סגול מסתובב בשמיים, ועדות זאת מחוזקת בידי עדות של שני תושבי פיניקס משנת 1951, שראו את הסגול הסגול הזה, ועכשיו אחרי ש"הוכח ללא ספק ביקור החייזרים" נשאלת השאלה מדוע הממשל מסתיר זאת. ומדוע ממשלות העולם מסתירות את ההוכחות הניצחות לקיומו של ביגפוט, כפי שמתואר בזה הרגע ממש בשידור בערוץ הנשיונל ג'יאוגרפיק, אם כרגע לא משודרת שם בשידור חוזר התוכנית "חייזרים מעולם אחר".

וכן הלאה וכן ככה הולכות ומתרבות תוכניות הרפש וההבל בערוצי המדע - משולש ברמודה, מרובע סיישל, סדרות חיפוש אוצר שונות ומשונות שבהן האוצר לעולם אינו נמצא - והטבע והמדע הולכים ונדחקים אחורה מפני הקשקושים האלה, והערוצים הולכים והופכים ללא רלוונטיים. והייתי ממשיך לגדף כאן עוד ועוד בהנאה, אבל בדיוק נכנס אליי הביתה שליח ירוק והביא לי פיצה ממאדים. יאמי. לראות או לוותר: עדיף לצפות במסך כבוי.