השחקן ארז דריגס, כוכב "חזרות", התראיין הערב (שבת) לראשונה מאז העדויות שהוצפו בתחקיר של "פוליטיקלי קוראת", אצל דנה וייס. הוא סיפר על כך שיצא לראשונה מהבית, לאחר שבועיים בהם בחר שלא, ואמר: "זו תפנית דרמטית, מטרגדיה לאימה", וסיפר על הרגעים שלאחר פרסום התחקיר של פוליטיקלי קוראת: "זה חושך בעיניים. שמו צילומי מסך. זה מבהיל, אתה מבין שהולכת להיות תגובה ציבורית. בת הזוג, המשפחה, כולם ראו, יש כאן אלמנט של בושה שכולם רואים".

"כשהתחיל כל הסיפור, הדבר הראשון שאמרו לי זה 'תוריד את הראש, תעלם לשנה, אחרי זה יהיה בסדר'. אמרתי באותה שניה 'ודאי שלא', כי זה לברוח. אני רוצה לקחת אחריות על מה שאני צריך לקחת אחריות. יש לי סיפור ואני צריך לספר אותו", כך אמר בריאיון.

דריגס סיפר שכבר לפני ארבע שנים התחיל בשינוי ועל הטיפול שעבר, בו הובן לו כי הוא מכור. "הבנתי שאני אבוד. אני ראיתי מסביבי את החברים שלי עם ילדים, לא הצלחתי להחזיק זוגיות. הלכתי למטפל ותוך שתי דקות נושא ההתמכרות עלה, הבנתי שזה מנהל אותי ברמה של חדר מיון, מקרה חירום".

"לאנשים יש את מה שהם ראו בעיתון. זה לא מצריך לשפוט אותי לחומרה. אין לי בעיה לקבל את האחריות, האשמה וההשלכות. אני לא אנס. מי ששם אותי בקטגוריה של פגיעה פיזית, שפט אותי לחומרה. אני צריך לקחת אחריות על הסיבה שבגללה פנו אלי, על פער הציפיות. האם אני צריך לנצל את הפוזיציה שלי? לא. פה נפלתי התרסקתי לחלוטין".

הוא שיתף בתהליך הגמילה, במהלכו הרחיק עצמו מהטלפון הנייד, מהרשתות החברתיות, והבהיר: "התמכרות זה ריגוש. אתה צריך משהו שיפתור לך את הבעיה באותו רגע". לדבריו, "ההתמכרות שמדי פעם באה לך לראש, יש לה טקסט מנצח, היא אומרת 'עכשיו התפרסמת, אתה יכול להיות עם מי שאתה רוצה. לזה חיכית', ואז אתה לא מקשיב לזה. יש לי היום יכולת לתת קונטרה לקול הזה. יש לי עולם ששומר עליי".

כמו כן, דריגס הבהיר כי לדבריו, הדברים לא נעשו בניגוד לרצונן של הנשים איתן התכתב, אך נטל אחריות על מעשיו, והדגיש כי הדברים נשארו להגדרתו 'בזירת ההתכתבויות'. "בעולם הווירטואלי אתה מתחבא מאחורי מקלדת. יש פה אדם שמונע מריגוש, 'קבל מה שאתה רוצה איך שאתה רוצה'. זה כמו מכונת מזל. כשאתה שם מישהו עם דפוס אובססיבי במקום כזה, לאן נגיע?".

וייס שאלה – "במה אתה שונה ממשה איבגי חנן גולדבלט ואייל גולן?", ודריגס השיב: "בואי נתחיל מזה שאני מדבר איתך. כלומר, מקבל את כל מה שאומרים, לוקח אחריות. הכל שלי, אני  פישלתי. אני רוצה לחשוב שאני לא נמנה ביניהם. נסכם את זה אחרת - הייתי פחדן מאחורי מקלדת המון שנים, יש לי את היכולת עכשיו להיות אמיץ".

לדבריו, נועה קולר, שותפתו לכתיבת "חזרות" הייתה מודעת לסיפור, אך שלל בפניה קודם לכן את האפשרות כי ביצע מעשה פלילי. על דמותו של "עופר" המכור למין, שגולמה על ידי איתי תורג'מן, אמר: "למה אנחנו אוהבים אותו? כי הוא רוצה לתקן. אנחנו צריכים לחשוב מה זה עשה לאנשים שהיו בנקודה שהייתי בה, שאולי אנשים ירצו לתקן ולבקש סליחה. אני לא בטוח שחלק מכל מה שקרה במדינה מרגיש כמו יד מושטת ולא כמו פטיש בראש. אני מבין למה הפטיש הגיע. חלק מזה פייר וחלק מזה לא".

לסיכום הריאיון, אמר דריגס: "צריכה להיות משמעות לתיקון, אחרת מה? זה לא משנה אם תקח אחריות או לא. יש כאן מחלה שלא הולכת לשום מקום. יש כאן דור של ילדים שגדלים על רשתות חברתיות שיש בהן עירום, מבחינתם זו הנורמה. אנחנו צריכים לדבר על הדברים ולא לתת בראש". וייס פנתה אליו בשאלה – "אתה יודע מהם תמרורי האזהרה?" והוא השיב, "תהיה קשוב למי שנמצא מולך, תדע שנמצא שם בנאדם ותקח את זה בחשבון ותנסה להיות רגיש". באשר לחזרה לתיאטרון הדגיש: "אני צריך לא רק שהתיאטרון יהיה בסדר איתי, אלא שהקהל יהיה בסדר איתי. מחכה שיסתכלו לי בעיניים".