אילנה דיין ועמית סגלף שניים מבכירי העיתונאים בישראל, קיימו היום (ראשון) שיחה ב"וועידת המשפיעים" של N12 ודנו בקורונה, בימין מול שמאל והבחריות הקרבות, ובתיקי נתניהו. 

תחילה שוחחו השניים על מגפת הקורונה. דיין טענה כי "המגפה כרסמה בסולידריות שלנו. היא הדגישה איים של בדלנות, אוטונומיה וחוסר סובלנות". סגל, מנגד, אמר כי המסקנה שלו היא הפועה: "באילו עוד נסיבות היינו מדברים על התאמת מערכת החינוך החרדית למאה ה-21? או על הגעה לזקנים מהפזורה הבדואית לצורך מתן שירותים?".

לאחר מכן התייחסה דיין לשאלה האם הסיקור של סגל מושפע בתחושת השליחות שלו. "אני מרגישה שתחושת השליחות העמוקה עמה אתה מגיע מהבית, גורמת לך לקחת את זה צעד אחד קדימה ולרצות לתקוע סיכה בבלון של השמאלנים בתקשורת. האם יכול להיות שתחושת השליחות הזו שבאה לידי ביטוי בפובליציסטיקה שלך, משבשת את הפרופורציות שלך? שנינו עיתונאים, האם למרות חילוקי הדעות בינינו, אתה מסוגל להסתכל מגבוה על התיקים של נתניהו ולרצות שהם יתבררו?".

סגל השיב: היו צריכים לעבור יומיים של התייחסות ברשתות החברתיות כדי שבכלי התקשורת יתייחסו לדברים שחשפתי. אני חושד שעוד לא הגענו לאיזון הנכון בתקשורת. "התמונה שמוצגת לציבור היא חד צדדית. אנחנו לא אובייקטיבים, כולנו מסתכלים על המציאות אחרת - אפילו אילנה דיין", ענה סגל. "השאלה היא כזאת: האם בעובדה שאנחנו מסתכלים על המציאות אחרת, אנחנו תורמים לתמונה הכוללת?".

"נפלו שתי החלטות מאוד דרמטיות של בית המשפט: לתקן את כתב האישום ונזיפה ביועמש שעבר על הוראות חוק יסוד הממשלה כשלא חתם על פתיחת חקירה. אני מרשה לעצמי להניח שאם לא היה מדובר בעניינו של נתניהו, זה היה תופס קצת יותר מאשר בקצה מהדורת חדשות".