משדר בחירות, רשת 13

לא זוכר מתי בדיוק הפסקתי לצפות במשדרי חדשות, אבל התוצאה המבורכת - והמומלצת לכל צופה - היא שמדי יום, בין שש בערב עד תשע פלוס, אני פטור אפילו מהפיתוי להפעיל את מכשיר הטלוויזיה, ופנוי לעיסוקים מועילים למוח ולנפש הרבה יותר. היוצאים מן הכלל הם ימי בחירות, שבהם גם סיגלית רגישה שכמוני נאלצת לעקוב אחרי “ליל השידורים" כדי לגלות מי עתיד לחיות על חשבוני בשנים הקרובות וכיצד הוא מתכוון לפגוע בי, ומכיוון שבארץ בחירות אנחנו חיים, ימים אלה הולכים ונעשים תכופים יותר, ומצערים לא רק בשל תוצאותיהם אלא גם מבחינת כמויות האשפה שהם דוחסים לתוכי.

והנה במשדר הבחירות האחרון חוללה חברת החדשות של רשת 13 מהפך דרמטי בשיטת השידור, שהופך את הערב כולו לא רק לנסבל יותר אלא אפילו למענג. אם בעבר נאלצתי לצפות בחלקים נכבדים של המשדר כדי לראות את העדכונים, מהיכן ולהיכן נודדים המנדטים, ותוך כדי כך לצפות בדמותה הרוטטת של, נגיד, הבובה על חוט השרה מירי רגב המדקלמת אוטומטית מסרים, או של, שוב נגיד, ח"כ לשעבר שאין לה כנראה משהו יותר טוב לעשות זהבה גלאון, שנשלפת מהנפטלין מדי אירוע חגיגי, הרי שהפעם הוסיפו קברניטי רשת 13 החכמים אייקון שחוסך ממני את כל הסבל הזה. על האייקון, בפינה השמאלית העליונה, נכתב “עוד 4:08 דקות עדכון מדגם דרמטי של קמיל פוקס".

שפשפתי עיניים כלא מאמין. הרגשתי שאני מתמלא אושר. במו ידיהם העניקו לי אנשי רשת 13 את האפשרות להסתלק מהחפירה הבלתי פוסקת המוציאה מהדעת באולפן, וגם הודיעו לי מתי כדאי לי לחזור! נו מור מירי רגב! נו מור זהבה גלאון! לחופש נולדתי! שלטוט שלטטתי מיד ל־VOD, חזרתי אל הסדרה שאני צופה בה כעת, ובחלוף ארבע דקות ושבע וחצי שניות חזרתי לאולפן אל קמיל, מיי פרנד קמיל, שמסר לי את העדכון הדרמטי, ושוב נמלטתי אל ה־VOD, לעוד 8 דקות עד העדכון הבא. ועל כך נאמר, בראבו רשת 13. כבר שנים לא נהניתי כל כך מליל שידורי בחירות. תנו לנו עוד מהחומר הזה. עלו והצליחו.