השעייתו של אבישי בן חיים משידור בחדשות 13 אמנם תסתיים היום (ראשון), אך היא ממשיכה לעורר הדים בעולם התקשורת הישראלי, והבוקר הציתה עימות בטוויטר בין הפרשן המשפטי של חדשות 13, ברוך קרא, לפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל.

סגל מתח ביקורת על החלטת חדשות 13 להשעות את בן חיים, וטען לאפליה: "אבל את הפריבילגים שכינו עמית לערוץ "שקרן" ו"נגיף חרטטת" מנכ"ל חדשות 13 לא השעה. כי קולגיאליות בלטינית היא 'הגנה על עיתונאים שמאלנים'".

קרא השיב לסגל: "עמית, אתה כדרכך הנלוזה והפחדנית, מנצל את זה שאני לא יכול להיכנס לוויכוח הזה משום שלא אעסוק בעניינים פנימיים של החברה על במת הטוויטר. רק אזכיר לך זאת: יש מעט מאד עיתונאים בישראל שלקבל מהם הטפות מעלה אצלי גיחוך ובוז. אתה במקום של כבוד שם".

כזכור, הפרשן והעיתונאי אבישי בן חיים הושעה משידורי חדשות 13 החל מחמישי ועד לראשון, בעקבות מה שהוגדר בעיני בכירי חברת החדשות כציוץ בעייתי שצייץ בן חיים בטוויטר.

תחילתה של הפרשה בציוץ של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שיצא נגד ערוצי החדשות הישראליים ושיבח את בן חיים כ"צדיק בסדום": "איך לא קם בחמש השנים האחרונות אפילו אמיל זולא אחד בערוצי התעמולה 12-13 שיצא נגד בהצרה 'אני מאשים'. טעות שלי, רק אחד קם וזועק זאת בערוצי התועבה. וזה אבישי בן חיים ואני חושב שכל מחנה הימין צריך להודות לו ולהעריך את אומץ ליבו".

בן חיים הגיב לנתניהו: "הלוואי והייתי ראוי לתודה הזו. לא עשיתי מספיק. אתה בטח לא צריך להודות לי, אבא שלך והמאבק למען אבא שלך, הוא שלנו לא פחות משלך. חזק ונתחזק למען עמנו ולמען ראש ממשלתנו, כי בעת הזו הוא הסימבול, המתרס, המגן".

בעקבות תשובתו החיובית של בן חיים כלפי מי שתקף את מקום העבודה שלו, מנכ"ל החברה, ישראל טוויטו, זימן אותו לשיחה וכאמור החליט על השעייתו למספר ימים.

אבישי בן חיים כתב בחשבון הטוויטר שלו לאחר הפרסום: "תודה מחדרי הלב לתומכים הרבים. מבקש להדגיש בשביל ההגינות והישרות ובשם מידת האמת: מנכ״ל חדשות 13 ישראל טויטו, עורכים וחברים במערכת חדשות 13 שנפגעו מכך שלא הסתייגתי מהביטוי "ערוץ תועבה", בצדק, מאפשרים לי ומגבים אותי במשך תקופה ארוכה בהבאה למסך של סדרות, פרשנויות, דעות וקולות מודרים".