איציק זוהר הסכים להשתתף ב"זוג מנצח vip" כי הוא רצה שכל המדינה תיחשף לארוסתו, לזוגתו בארבע וחצי השנים האחרונות, לאורה לנטינו. הצעירה האיטלקייה בת ה-24, שהייתה עד היום האישה שלצדו, אקססוריז מושלם לתמונות פפארצי ואירועי השקות, קיבלה לראשונה אישיות משל עצמה שזכתה לככב על המסך בפריים טיים. הצופים של ריאליטי הזוגות התוודעו לאופייה האמיתי של לאורה ולזוגיות המקסימה שלה עם זוהר למרות פער גילאים של 25 שנים. 

כבר מתחילת העונה אי אפשר היה לפספס את האישיות החזקה של לאורה, בעלת המראה האקזוטי שתומכת בכל מחיר בבן זוגה, לעתים גם מקנאה לו, למרות שיש לה את כל הנתונים לגבור על כל אישה אחרת. אי אפשר גם להתעלם מטוהר לבה ואמינותה, כי למרות תחנוניה של טיילור מלכוב שלא תעמידה להדחה, לאורה לא מכרה לה לוקשים ואמרה לה את כל האמת בפנים, כשהסבירה שהיא מאד אוהבת את איגי וקסמן ולכן היא מתכוונת בכל זאת לשים את שמה של מלכוב.

לאורה לנטינו הפכה להיות אחת הדמויות הכי מסקרנות בריאליטי הזוגות. אפילו ילדיי הקטנים התאהבו באישיות הממגנטת של הברונטית האיטלקייה. בפרק אמש במשימת הזוגות בשמיים, חטפה לאורה התקף חרדה. בעוד שבמשימות קודמות היא הפגינה יכולות על, כאלה שגל גדות יכולה רק ללמוד מהן, במשימה אמש הגובה הפך לחוויה טראומתית עבורה.

אבל למרות החרדה לאורה לא נתנה לפחד לשתק אותה, והיא ביצעה את המשימה עם המון חשש, רגליים רועדות, שפתיים יבשות, זיעה קרה ונשימות כבדות שנשמעו היטב במיקרופון שהיה תלוי על צווארה. "את נושמת אבל את מרגישה שאת לא נושמת, את מרגישה שאת עומדת למות", תיארה לאורה את רגעי האימה שחוותה כשהיא תלויה על שני חוטים בין שמיים וארץ.

איציק זוהר היה שם בשביל לתמוך ולהרים אותה, לעודד ולהבחין ברגישות גדולה בפחדיה, אף שלא חשפה אותם בפומבי. "את הטובה ביותר, את יכולה לעשות את זה, אל תפחדי, את רוצה להפסיק, זה בסדר להפסיק, אני מרגיש אותך, אני פה. אני גאה בך, את הכל בשבילי. זה לא משנה אם הפסדנו, את המנצחת שלי, אנחנו יותר טובים מכולם", אמר לה. לצד זה הוסיף והסביר מול המצלמות ש"בשלוש שנים שאנחנו יחד בכל דבר ודבר היא תמיד שם בשבילי, בכוח שהיא נותנת לי, והיה חשוב לי שהיא תדע שאני פה בשבילה, באמת בשבילה".

איזו אישה לא תגיע רחוק עם מילים כאלה חמות ומחזקות מבן זוגה? במקרה של השניים אני בטוחה שזה חל על שני הצדדים. רבות דובר וסופר על איציק זוהר ומערכות היחסים והנשים בחייו, אבל ברגע האמת נחשפה הרגישות והנתינה הגדולה של הכדורגלן בדימוס שהצליח לרגש לא רק את לאורה, אלא את כל צופי הריאלטי. כמובן שיש שיגידו שהכל מתועד מול המצלמות אז קל לשחק, לשים מסיכות ואילו בבית דברים נראים אחרת, אבל אני הרגשתי שהמענה התומך של זוהר היה לגמרי אותנטי וכן.

אדל בספלוב ומאץ' עבד ניצחו בסוף את המשימה שוב פעם, אבל איציק זוהר ולאורה הם המנצחים האמיתיים של הפרק אמש. לאורה הוכיחה, למרות התקף החרדה, שאין כמו הרצון לנצח ועד כמה חזקה רוחה, וזוהר, שחשף לראשונה רגישות ואהבה כזאת שלא מביישת אף זוג מנצח.