"מחוברים" עונה 9, החל מ־19.4, ימים שני עד רביעי, 20:30, הוט 3 והוט VOD
ארץ קטנה לנו ומספר ידועניה מוגבל. עוד מגישת טלוויזיה, ועוד אחת, ועוד פיסת בר רפאלי. מתי יתחילו המלהקים לחשוב קצת מחוץ לשטנץ?

אז מה היה לנו: מוזיקאי גיי, בן למשפחת דוגמנית ידועה, מנחת טלוויזיה ערבייה, מנחת טלוויזיה יהודייה, מבקרת אופנה ומנחת טלוויזיה. ולזה קוראים גיוון. אמת, אמא של דור רפאלי בדרך להיכנס לכלא. לוסי אהריש מוציאה את הנשמה בדרך להיכנס להריון. לדורין אטיאס יש בעיות דיור - יש להם צרות שונות, נוספות מלבד היותם סלבריטאים נכבדים כל כך, אבל האמת, באופן אישי ולאוזניכם בלבד ופליז פליז אל תספרו לאיש, היה לי מספיק ואפילו עד מעל הראש מידוענים.

ארץ קטנה לנו, ומספר ידועניה מוגבל, ואני מרגיש מוכן מספיק לשארית חיי בלי עוד פיסה ממשפחת רפאלי. וגם בלי לשמוע את לוסי אהריש מדברת (שוב) על הגזענות הקשה שמופנית אליה. ושרירי פניה של מיכל אנסקי, הו שרירי פניה.

זה לא הלב שקשה לנוכח מצוקותיהם. זה השעמום. ומי שהופך את החיים שלו להצגה, כמו משתתפי "מחוברים", שלא יתפלא שיש צופים, כמוני למשל, שעיניהם נעצמות. כמה פעמים כבר אפשר להיתפס על דור רפאלי.

עם פרוס העונה התשיעית של “מחוברים" אני רוצה את הדבר הבא. את ג'קי אזולאי הבאה. חס ושלום לא את משפחת בוזגלו. יש היום מספיק בוזגלו לאזרחי ישראל לפחות עד העונה ה־30 של "מחוברים". אני רוצה ניחוח ישראלי, אנושי, אותנטי, שלא פגשתי קודם באלף מדורי רכילות. שלא קוראים לו, למשל, נינט. ולא חייב להיות גיי (לא שיש משהו רע בזה, ותשאלו את סיינפלד). למשל אולי איזה עבריין, אולי משפחתו של מפקד אוגדה - כל בנאדם שמחוץ לקופסה של המלהקים, של השטנץ הקובע שאם נרשמו לך שלוש הופעות במדורי רכילות, מחובר תהיה לנו.

ומשכל זה נאמר, רק מתבקש היה ששני הפרקים הראשונים בעונה החדשה של "מחוברים" ייראו כמו אק"ג של חולה הנמצא בקומה. לא בשר, לא חלב. דור רפאלי סתם מודאג באופן לא מעניין שאמא בדרך לכלא. על שיתוק הפנים של מיכל אנסקי כבר נכתבו הררי מילים, ומיכל סיפרה עליה באומץ הרבה לפני שסיפרה עליה באומץ מול מצלמת "מחוברים".

ולוסי אהריש הולכת ומקבלת פנים של מאמי דמוקרטית מדי, בהריון דמוקרטי, נוהגת דמוקרטי, מייבבת דמוקרטי. ועברי לידר ובן הזוג בדיאלוג מפוהק של כן לשלוח את הילד לגן, לא לשלוח את הילד לגן. ורק דורין אטיאס, באיזו מערכת יחסים מעט מוזרה עם הבן, מעוררת מעט סקרנות ועניין. זה לא נורא, חובה להגיד, לא מביש, חס וחלילה, כפי שתוכניות ריאליטי (סליחה - דוקו דרמה) יכולות להיות, אבל לפחות בתחילתה "מחוברים" החדשה היא סתמית. לא מעוררת סקרנות. חדגונית. פרווה.

# לראות או לוותר: מי שאוהב את הפורמט יכול לתת עוד סיכוי. אולי יראו פעם נוספת את בר רפאלי.