צופית גרנט נפרדה לפני יותר משנה מבעלה אברהם גרנט. בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" אמרה גרנט: "גירושין זה משהו שיכול לקרות טוב או רע. את יכולה להחליט שאת מתגרשת מהאויב שלך ואת יכולה להחליט שיהיה מה שיהיה  - אני לא מתגרשת מהאויב שלי. ונכון שגם פה לפעמים קורות תאונות ואת צריכה להילחם על המקום שלך, וזה בסדר גמור. אבל הדרך, איך אני שומרת על האצילות שלי, איך אני לא נגררת, איך אני לוקחת נשימה, איך אני מתאהבת מחדש בסיטואציה הזאת, איך אני מתאהבת מחדש בסיטואציה החדשה שנכנסתי אליה, הגירושין".


אשת הטלוויזיה אף גילתה כי "אני אומרת את זה עכשיו מניסיון - נפרדנו ואנחנו היום יותר חברים ואוהבים ממה שהיינו אי פעם. באמת, זה פשוט לא יאומן. אבל זאת בחירה, זאת בחירה לקבל את הדרך, זאת בחירה לשלוט".
את אותה שליטה מביאה גרנט למיזם החדש שהקימה, ה-"סקול אוף לייף". "אני מתעסקת הרבה בצדדים האפלים של החיים ופה פתחתי מיזם יותר פשוט וקומוניקטיבי, שמלמד אנשים את כל מה שלא מלמדים אותנו בבית ספר - איך למצוא עבודה שאוהבים, איך להתארגן על עצמך וגם, למשל איך להישאר רגוע, שזה משהו מיוחד בישראל. אנחנו הרי חיים בתוך מערכות שלוחצות עלינו כל הזמן, ויש איזושהי דרך וטקטיקה להחזיר איזון לחיים. הכל נמצא בתוך ה"מיינד" שלנו. נדמה לנו שאין לנו שליטה על כלום אבל זה בולשיט, יש לנו שליטה על הגוף וה"מיינד" שלנו. יש לנו שליטה על רוב הדברים. אין לנו שליטה על הגורל שלנו, כשקורית תאונה היא קורית, דברים קורים בדרך, החיים הם לא "לה לה לנד", אבל יש לנו שליטה על הדרך, אם נבחר בשליטה".
ביום שני הקרוב תחזור גרנט למסך עם התוכנית "אבודים", בה היא עוזרת לחפש קרובי משפחה שנעלמו לפני שנים וסוחטת דמעות מכולם - המחפשים, הצופים והיא עצמה. "אני מושפעת ממה שאני עושה", אומרת גרנט. "אני לא מכונה רובוטית ולא חיה בלה לה לנד. כולם מקנאים בי שאני נוסעת לחו"ל כל הזמן. תירגעו, אני לא רואה שם דברים יפים. אני בעיקר רואה שם מקומות איומים. מקומות קשים, ואני תמיד בוכה. שני הפרקים הראשונים שנשדר מביאים את סיפורן של אימא ושלוש אחיות שננטשו יום אחד על ידי אב המשפחה, שהשאיר את האם עגונה ועם חובות כספיים. בנות המשפחה יוצאות לחפש אותו כעבור 32 שנה, כשהבת הבכורה כבר חולה בסרטן".

ערך: אסף נבו