תוכנית הסאטירה החדשה של כאן 11 "ערוץ אפס" שידרה רק פרק אחד, אולם כבר הצליחה לעורר סערה במהלך פרק הבכורה ששודר אמש ובו הוצג מערכון פארודי על הפאנלים השונים של מהדורות החדשות. 

במערכון הוצגו מספר דמויות שהזכירו בהופעתן את הפאנליסטים המוכרים המופיעים תדיר במהדורות החדשות של ערוצי הטלוויזיה המרכזיים, אולם הופעתה של דמות אחת עוררה סערה, גם מצד כוכבי הערוץ שבו שודרה התוכנית.    

אחד הפרשנים בפאנל הפארודי הוצג כשופרו של ראש הממשלה, כשהוא זוכה לשם "בן של טרוריסט". קולו ומראהו רמזו בעדינות כי מדובר לכאורה בעיתונאי ופרשן חדשות 12 עמית סגל. כידוע, אביו של עמית, העיתונאי חגי סגל, היה בעברו פעיל במחתרת היהודית ואף הורשע בשל כך בחברות בארגון טרור.

שידור המערכון גרר סערה וביקורות זועמות מצד רבים שראו בעצם הצגתו פגיעה בעמית סגל, בה לקחו חלק גם מגישים בכירים מתוך ערוץ כאן 11, שבו שודרה התוכנית. 

מגישת "חדשות הערב", העיתונאית דוריה למפל, שבעבר שידרה לצד סגל בחדשות 12, צייצה: "אני מניחה שהמטרה היתה לעשות מערכון על כך שאין סימטריה גם באולפנים, כי עוד לא נולדה הקונטרה השמאלנית לספקטקל שהוא עמית סגל. ואכן, גם יוצרי המערכון מבהירים שמול עיתונאי ידען ומנומק כל מה שיש בידיהם זו הבחירה הנחותה לגחך על מראה ולערב הורים". 

למפל לא הייתה לבדה. גם הרכש החדש של הערוץ, העיתונאי עקיבא נוביק, לא אהב את המערכון בלשון המעטה וקבע כי מדובר ב"גועל נפש מזוקק. תת רמה".