בקמפיין, זוג שקנה את הבית של פיסטוק, מבלי לבדוק פרטים עליו ועל סביבתו באתר madlan לפני כן, מגלה באיחור שלא רק ששילם מחיר מופקע על הבית, אלא גם שהוא וסביבתו "מלאי הפתעות", ולא מהסוג החיובי. הקמפיין קורא לרוכשי הדירות לבדוק באתר לפני שרוכשים בית או דירה. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום "מנצ'", יעלה לאוויר בהשקעה של 5.5 מיליון שקל.
טל קופל, מנכ"ל החברה: "ההחלטה לעשות שימוש ב'בית של פיסטוק' בקמפיין זה נבעה מרצוננו להדגיש את החשיבות הרבה של בדיקת הסביבה טרם רכישת בית או דירה ולהימנע מ"הפתעות" לא נעימות. אנחנו רואים שרוכשים פוטנציאליים בודקים את טיב הנכס, ערכו, המפרט הטכני של הדירה ועוד, אבל פעמים רבות הם לא מבצעים בדיקה מעמיקה מספיק של פרמטרים כמו סביבת המגורים, קהילה ותשתיות. את כלל הפרמטרים הללו ניתן לבדוק כיום תחת קורת גג אחת, באתר madlan, ואנחנו שמחים להציע לרוכשי הדירות בישראל ארגז כלים שיסייע להם להגיע להחלטה הנכונה בעת ביצוע העסקה החשובה בחייהם".