חזרה מרגשת לעבר: 40 שנה אחרי עלייתה לאוויר של תוכנית הילדים המיתולוגית בטלוויזיה החינוכית, "הבית של פיסטוק", חברת הנדל"ן madlan עולה בקמפיין טלוויזיה נרחב שישחזר את הפתיח של הסדרה, בהשתתפות ציפי מור (החשקנית שגילמה את דמותו של "רגע") בתפקיד אורח. על סט הצילומים נבנה שיחזור מדויק של הבית, הגבעה, השעונים ועוד, וכן נרכשו זכויות שיר הפתיחה, שמילותיו כמובן הותאמו לקמפיין החדש.

בקמפיין, זוג שקנה את הבית של פיסטוק, מבלי לבדוק פרטים עליו ועל סביבתו באתר madlan לפני כן, מגלה באיחור שלא רק ששילם מחיר מופקע על הבית, אלא גם שהוא וסביבתו "מלאי הפתעות", ולא מהסוג החיובי. הקמפיין קורא לרוכשי הדירות לבדוק באתר לפני שרוכשים בית או דירה. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום "מנצ'", יעלה לאוויר בהשקעה של 5.5 מיליון שקל.

ציפי מור חוזרת לתפקיד ''רגע'' (צילום: מיכה לובטון)
ציפי מור חוזרת לתפקיד ''רגע'' (צילום: מיכה לובטון)

טל קופל, מנכ"ל החברה: "ההחלטה לעשות שימוש ב'בית של פיסטוק' בקמפיין זה נבעה מרצוננו להדגיש את החשיבות הרבה של בדיקת הסביבה טרם רכישת בית או דירה ולהימנע מ"הפתעות" לא נעימות. אנחנו רואים שרוכשים פוטנציאליים בודקים את טיב הנכס, ערכו, המפרט הטכני של הדירה ועוד, אבל פעמים רבות הם לא מבצעים בדיקה מעמיקה מספיק של פרמטרים כמו סביבת המגורים, קהילה ותשתיות. את כלל הפרמטרים הללו ניתן לבדוק כיום תחת קורת גג אחת, באתר madlan, ואנחנו שמחים להציע לרוכשי הדירות בישראל ארגז כלים שיסייע להם להגיע להחלטה הנכונה בעת ביצוע העסקה החשובה בחייהם".