היועץ המשפטי של תנועת הליכוד, עו"ד אבי הלוי, שלח היום (חמישי) מכתב תלונה נגד פרשנית חדשות 12 ומגישת "פגוש את העיתונות", רינה מצליח, ונגד חדשות 12, בגין מה שהוא מכנה "ההסתה של מצליח נגד עבודי לשכת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו". בהודעת הליכוד נאמר כי "הגיע הזמן לשים סוף לביריונות של רינה מצליח. שבוע אחרי שבוע היא עושה שימוש ציני ופסול בבמה שעומדת לרשותה כדי להשתלח, להכפיש ולבזות עובדי מדינה ועובדי ליכוד, רק בגלל שהם עובדים עם נתניהו והליכוד. רינה מצליח מרעילה את המסך והגיע הזמן שהאחראים עליה ידאגו להפסיק את ההסתה הפוליטית שלוחת הרסן שלה ששוברת כל נורמה מינימאלית של עיתונאות". 

במכתב כותב הלוי כי "בדיון שנערך ביום שישי האחרון על מינויו של דוברו של נתניהו לשעבר, נאור יחיא, לדובר בית הנשיא, ייחסה מצליח לעובדי הלשכה מעשים נוראיים וגידפה אותם במילים 'לשכה מסיתה', 'לשכה איומה' ו'מטונפת', וקראה להחרים את העובדים ו'לא להעסיקם עד שיעמדו מול המצלמות ויתנצלו'".

הלוי הזכיר את אמירתה של מצליח על מצביעי הליכוד, לפיה "תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם". בעקבות הדברים הושעתה מצליח לשבוע על ידי חדשות 12, לאחר שגם במקרה הזה פנו בליכוד לרשות השנייה בדרישה "להפעיל אמצעי פיקוח ואכיפה כנגד מסע ההסתה המתמשך של מצליח נגד מצביעי הליכוד והימין".

לדברי יועמ"ש הליכוד, בעיני מצליח, חטאם של עובדי לשכת נתניהו, הוא שהם שירתו את חופש הביטוי של ראש הממשלה, "אבל זה אינו עולה בקנה אחד עם האינטרס הציבורי על פי רינה מצליח".

עוד כתב הלוי, כי "התבטאויותיה של מצליח שלוו בסערת רגשות שהעידה על כך שאינה ניחנה במזג עיתונאי ואינן חוסות תחת הגנה של חופש הביטוי והעיתונות. ההשמצות וההסתה הפרועה נגד עובדים מקצועיים והקריאה לפגוע בפרנסתם מבטאים שנאה תהומית, אובדן מוחלט של שיקול הדעת העיתונאי, תפיסה מעוותת של חופש הביטוי והעיתונות וניצול ציני של תוכנית חדשות באמצעי תקשורת מרכזי לניגוח פוליטי".