השבוע הכרנו זוג חדש ומאוד לא סחי - קבלו את ניצן ומנו. לפי הפרומו, אנחנו וכל העולם ואחותו היינו בטוחים שניצן בורחת בבכי מהחופה, לאחר שגילתה שחיברו לה את האקס המיתולוגי שלה. ובפועל, כל ההיסטוריה המפוארת של מערכת היחסים הקודמת ביניהם, בהנחה שנאמין לכל מה שמספרים לנו, הסתכמה כולה במאץ' בטינדר לכאורה. אז מחלקת פרומואים נכבדת: קיים קו דק מאוד בין טיזר לבין רמת ציפיות שלא תואמת את המציאות בשום צורה ואופן, ולכן כדאי לצפות קצת בפרק לפני שמכינים את הפרומו שלו. ועכשיו לאחר שעברנו את המשוכה הזאת, אפשר להתחיל:

האמירה המיותרת של הערב
מנור יקרה שלנו, כשבן אמר לך שהוא זורם לא היית חייבת להגיב "כן, כמו נחל אכזב". זו אמירה מיותרת שלא מקדמת אתכם לשום מקום.

ניצן, הדבר האחרון שהיית צריכה להגיד לחתנך הטרי באמצע סשן צילומי חתונה, שלפחות על הנייר אמורים להיות אינטימיים משהו, זה המשפט הכה רומנטי: "אל תתקרב אליי, אני אתן לך אגרוף!". מיותר, ניצן. מיותר.

הטעויות הבולטות
דני מתנהג כמו ילד ושני מיד מתגייסת להיות אמא שלו. אנחנו לא בדיוק חושבות ששני תכננה להיות אמא יחידנית לילד בן 38, אבל הנה זה קרה.

קארין מתחילה לעצבן את איתמר עם ההתעסקות האובססיבית והבלתי נלאית שלה בפן ובאיפור והזמן שהיא צריכה להתארגן. כלומר, הוא לא נחשב והיא עסוקה רק בלהסתיר את מי שהיא וללא מנוח. אבל כשאיתמר מתעצבן אז היא מיד מתקפלת כשהיא מוותרת על עמדתה, מבקשת סליחה ונותנת לו להיכנס להתקלח לפניה - למרות שהצהירה שזה לא יקרה. קארין תחליטי, את ביצ'ית או מרצה? תיצמדי לקו אחיד וברור ותחליטי מי את ומה את. כי איתמר מתחיל לאבד את הסבלנות. ובינינו, גם אנחנו.

קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)

מהלך מביך
כל סשן הצילומים של מנו וניצן הביך אותם ואותנו. ניצן לא מפסיקה להתנגד, לקטר וליילל שזה מרגיש לה פתטי ונוזפת בצלם המסכן. ואילו מנו כגלגל שלישי לא כל כך מוצא עצמו. פייר, זאת היתה לגמרי סצנה קשה לצפייה.

מהלך מנצח
באמת רצינו להעניק את מדליית הזהב לכמה מהזוגות, אבל האור היחיד שנצנץ כרגע, כדי שלינוי אשרם תתכבד לחלוק עמה את הפודיום - הוא של שני. הבחורה עברה לילה לא שקט, התהפכה במיטתה, התעוררה לשחר של יום חדש ולקחה לא צעד אחד, אלא מאה צעדים אחורה. ואילו דני הבין מיד שוואלה יוסטון, ווי הב א פרובלם: התחיל להתגרד ובפעם ראשונה שהרים את הראש מעל מסך הפאניקה, גילה שיש לה גם כמה מעלות.

רמת סיכויי הזוגות

איתמר וקארין - קארין הו קארין, האם מתחת לאיפור מסתתרת לה הפאנטום של האופרה? האם יש לך צלקות מטורפות? התחושה שלנו היא, כפי שאיתמר אמר, שבלי איפור ופן את נראית בדיוק אותו הדבר. חוסר הביטחון שלך סביב כל זה הוא לא סקסי בעליל, ואם לא תתאפסי על עצמך איתמר עלול לאבד את סבלנותו.

ניצן ומנו - נראה שחוברו יחדיו על סמך המכנה המשותף ששניהם לא בקטע. התחושה היא שמנו רואה בתכנית קרש הצלה אחרון מהטינדר, אבל אם ניצן לא תשתף פעולה, שניהם ישובו לשם בבושת פנים.

בן ומנור - הסדקים הופכים לעמוקים. מנור נשמה, תהיי רק מי שאת ואל תתני לאף אחד לכבות אותך. ומי שלא טוב לו, יום טוב לו. וכן בן, אתה לגמרי צודק בניתוח שלך לגביה. כל הרעש והצלצולים הם דרכה לייצר אינטראקציה ואנרגיה, כשבפועל היא לא נחשפת בכלל. אם זה ימשיך כך, הסיכויים שלהם להישאר ביחד שואפים לאפס.

שני ודני - המהלך המבריק של שני יכול להפוך את הקערה על פיה ולשנות את התמונה, אבל רק בתנאי שדני יימשך אליה. הבעיה היא שכרגע נראה לנו שקיים קושי מסוים במקום הזה. ושומעת? את לגמרי מהממת. זה לא את, זה לגמרי הוא.

עמרי ומעיין - כנראה שברחו להפקה ושטו להם לאי בודד כדי להיזרק על איזה חוף נידח. בקיצור נעלמו לחלוטין, אנא צרו קשר בקרוב. והמוצא הישר או כל היודע על מקום הימצאם, מוזמנים לעדכננו.

חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)
חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)

בילי ורוית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)