התמכרו לדרמה: זו הסדרה הישראלית הפופולרית שנמכרה להודו

בשורות טובות לשידורי קשת שהצליחה למכור את פורמט הקומדיה הרומנטית האהוב בפעם הרביעית, הפעם לזכיינית בשם ARHA, המשדרת בשפה השלישית הכי מדוברת בחצי האי

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
הסדרה הישראלית שזכתה לגרסה הודית
הסדרה הישראלית שזכתה לגרסה הודית | צילום: באדיבות AHA
2
גלריה
להיות איתה. צילום מסך: ערוץ 2
להיות איתה. צילום מסך: ערוץ 2 | צילום: צילום מסך

זהו הרימייק הרביעי במספר שמופק ל"להיות איתה" בעולם, אחרי גרסה אמריקאית בבימויו של דיוויד פרנקל ("השטן לובשת פראדה") ששודרה ב-ABC וכיכבה במקום הראשון בתכנים הנצפים בנטפליקס בארה"ב, גרסה הולנדית ששודרה ב-NET5 וגרסה רוסית ששודרה בקיץ 2019 בערוץ CTC.

גם גרסת המקור הישראלית בכיכובם של רותם סלע ואביב אלוש הצליחה בעולם. היא זמינה לצפייה באמזון פריים בלמעלה מ-200 מדינות וטריטוריות, וכן בשירות ה-VOD של channel 4. במהלך השנה, צפויה לעלות בקשת 12 העונה השלישית של "להיות איתה" הישראלית עם מצטרפים חדשים לקאסט - יעל אלקנה, רועי גולדשמידט, קורל סימנוביץ, עומר שריף ג'וניור ועוד.

תגיות:
טלוויזיה
/
קשת
/
הודו
/
להיות איתה
/
קשת 12
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף