סיכום השבוע של חתונמי: בסוף השבוע ה-11 במספר של העונה הנוכחית של ריאלטי הזוגיות הפופולרי בישראל, חתונה ממבט ראשון בקשת 12, אפשר לומר באנחת רווחה קלילה שחווינו סופסוף פרק מנצח. כל הזוגות שראינו נתקלו בקונפליקט ויצאו ממנו מחוזקים, כשעוד נחשוב בטעות שהם עדיין ביחד. היה לנו פה שיעור מהמם בתקשורת. בקיצור, לגזור ולשמור.

האמירה המיותרת של הערב

זה שמנו עשה צחוקים בפיקניק הלילי והרומנטי עם אחיה של ניצן ואשתו, ואומר בפניהם בציניות שהיא מאוד חמה ומתייחסת אליו כגוש בשר, זה עוד בסדר. אבל הוא לקח את זה קצת רחוק מדי, והמשיך עם אותה מנטרה של צחוקים על כך ש"ניצן מאוד חמה". וזה כבר היה מיותר ומוגזם, על סף המביך. ולמה? כי מנו, חמוד שלנו, יש רגעים בחיים שצריך להיות בהם קצת יותר רציני ולשים שנייה את הצחוקים בצד. למזלו, ניצן מספיק חכמה ואינטליגנטית כדי לעזור לו להבין שהוא בסך הכל היה צריך להגיד במשפט מה חסר לו. כך היא הפכה אמירה מיותרת למהלך מנצח, לאחר שנלחצה שמנו יאבד עניין בגלל שהיא מרשה לעצמה להתפנק ולא לעוף עליו. ומעז יצא מתוק - היא משתדלת לגעת בו כל הזמן, פלוס אמירה מרומזת על מה שיקרה ביניהם היום בלילה.

מנו וניצן, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מנו וניצן, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

טעויות בולטות

אמנם לא היו טעויות ששווה לכתוב עליהם הפעם והעריכה היתה נהדרת, אבל אנחנו לא באמת קונות את זה. צפו פגיעה בפרקים הבאים.

מהלך מביך

קארין נתפסה ברשת. היא נמסה לרגליו של איתמר, ואין מה לומר - הבחורה מאוהבת. ואילו הוא, לאחר שסיפר (לאחותו) שמבחינה רציונאלית קארין היא כל מה שחיפש אבל משהו לא נדלק לו בלב, בכל זאת הרים לה יום הולדת קורונה ביתית מקסימה ומושקעת. אז למה מביך? כי משהו חמקמק בדינמיקה ביניהם גורם לנו לנוע באי נוחות על הספה. משהו מאולץ, לא אותנטי, מרגיש כמשוחק ולא מוצלח במיוחד. לראות אותם ביחד, בלי קשר לסיטואציה, מביך אותנו קצת. מה המילה שאנחנו מחפשות לזה? אה, קרינג'.

קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

מהלך מנצח

מצד אחד יש לנו את עומרי. הוא נמצא אחרי יום שיחות שלם על אותו האירוע הדרמטי והבלתי נשכח בו הוא עשה "סו קולד" טעות חמורה ונוראה - ללכת לחבר ולא לקחת את מעיין, ועוד מבלי להודיע מראש שזה שהוא עומד לעשות. מצד שני, אנחנו דווקא די מבינות את הבחורה ומסכימות איתה שהוא אומר משהו אחד ועושה משהו אחר. אבל, גאד, כמה כבר אפשר לטחון את זה?! בכל מקרה, יצא מזה משהו טוב כי עומרי המותש, בכוחותיו האחרונים, פתח הכל והסביר שברירת המחדל שלו זה לרצות (ובמילותיו – "מילאתי פקודה") ושזו ה"דפקה" שלו. הוא מודע לעצמו ועובד על כך, אבל זה ייקח לו זמן. בינתיים, הוא ביקש ממעיין סבלנות. הו, זה גבר זה.

עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

רמת סיכויי הזוגות

עומרי ומעיין - ממש נמצאים בתוך התהליך ומתמסרים אליו. הם מתאמנים אחד על השניה בתקשורת, בליבון בעיות, בהתמודדות ראש בראש עם מה שהביא אותם למהלך הקיצוני הזה שנקרא חתונה ממבט ראשון. גם אם לא יישארו ביחד, אין ספק שיגיעו הרבה יותר מבושלים ומוכנים לזוגיות הבאה.

קארין ואיתמר - היא סוף סוף ממש התאהבה בו, והוא מצדו עדיין מחזיק בעמדה שהיא בול מה שביקש על הנייר, אבל חסר לו הניצוץ. אנחנו ממש מקוות בשביל קארין, שאיתמר יראה את האור ויתאהב בה - כמו שהיא בו. כי אחרת שוב יישבר לה הלב. ובינינו, גם לנו.

מנו וניצן - חמודים, חמודים, חמודים. צוחקים, מדברים, נעימים, מתחשבים ובכלל, נראים כזוג היחיד שיש ביניהם משיכה אמיתית ושהם לא מפחדים לממש אותה. גו ניצן, גו.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"