אחרי שבראשית שנות ה-2000 הוא פרץ לחיינו בסערה דרך התוכנית "קחי אותי שרון", המשיך לככב בערוץ הילדים והצליח להשתחל גם לעולם המבוגרים – רודריגו גונזלס נעלם. עברו כבר כ-15 שנה מאז שראינו את השחקן, המנחה והדוגמן מופיע על המסך שלנו, והחלטנו לצאת לבדוק לאן החיים לקחו אותו. כיום, כשכבר מלאו לו 40, גונזלס הוא איש משפחה מסור, אבא אוהב ומנכ"ל של חברת יצירת תוכן שהקים לגמרי בעצמו, אך מה גרם לו לפרוש מחיי הזוהר? צפו בפרומו לסרט הדוקומנטרי שעשה על מסע חייו: 

פרומו לסרט של רודריגו גונזלס. הפקה: שנהר הפקות, בימוי איתי רזיאל, יוצרים: רודריגו גונזלס ואיתי רזיאל

הראל מויאל, ליאת אחירון ודנה דבורין - רוצים לדעת איפה נמצאים היום עוד כוכבי עבר? כנסו וגלו

נתחיל מהשיא. כשגונזלס התפרסם בשנת 2003 ערוץ הילדים היה פסגת החלומות של כמעט כל סלב שרצה להטביע את חותמו בעולם הבידור. בתור צעיר חתיך ושרמנטי, מיד אחרי שהוא יצא מתוכנית ההיכרויות המלהקים קפצו על גונזלס מכל עבר, אך בראיון למעריב הוא סיפר כי ערוץ הילדים היה נראה כמו האופציה הכי טבעית ונכונה לו. במשך שלוש שנים פרצופו של גונזלס הופיע כמעט בכל מקום – תיאטרון, קמפיינים, פריים טיים, אולפן ערוץ הילדים, טלנובלות ואפילו הצגות חנוכה, אלא שאז פרצה מלחמת לבנון השנייה. 

"הפוסט-טראומה גרמה לי למשבר אישי ומקצועי, הייתי חוזר הביתה ובוכה"

"כשנכנסתי ללבנון בשנת 2006 הייתי בשיא הפרסום. זו הייתה תקופה אינטנסיבית מבחינת הקריירה, אבל כשיצאתי מהמלחמה הייתי שונה, ראיתי את המציאות בצורה שונה", סיפר גונזלס. אחרי שראה זוועות, נלחם בעומק האויב וחווה אובדן, החברה הישראלית ציפתה מהכוכב העולה לחזור לאותה האינטנסיביות על המסך ובבמות, מה שיצר עבורו אנטי כלפי הפרסום. "באותם הימים לא הכירו את המונח 'פוסט-טראומה', וכשחזרתי מהמלחמה היה לי מאוד קשה להתמסר בחזרה לאהבת הקהל, לכן פשוט החלטתי לחתוך הכל ביום אחד. זה גרם לי עצב", הוא סיפר בראיון למעריב. 

במשך תקופה ארוכה גונזלס ניסה להמשיך לחזור לקריירה המפוארת שלו, אך מפעם לפעם איבד את המוטיבציה, שמחת החיים והתשוקה למקצוע. אחרי שפתח חברת אבטחה, ואחר כך עבר לעסקי המסעדנות, גונזלס הבין שג'וק היצירה והסטורי טלינג לא עזב אותו מעולם והחליט לחזור לעולם המדיה, אלא שהפעם מחוץ לאור הזרקורים. לפני שקפץ מיד אל המים העמוקים, גונזלס החליט ללמוד תקשורת וקולנוע ולבחון את העולם החדש שלו בתור חייל פוסט-טראומטי, באמצעות חקר עצמי שהתבטא בסרטים דוקומנטריים מהמקום של הפקה בימוי וצילום. כך, צעד אחד צעד, כוכב העבר פילס את דרכו בעולם המדיה, עד שבשנת 2016 הוא הקים את חברת תוכן הווידאו veo, המייצרת סרטונים ופרסומות לערוצי סושיאל וחברות ענק. 

''הגשמתי חלום להפוך להיות דיסני הישראלי'' (צילום: אינסטגרם)
''הגשמתי חלום להפוך להיות דיסני הישראלי'' (צילום: אינסטגרם)

מאור הזרקורים אל מאחורי הקלעים

"כל חיי הייתה לי פנטזיה לבנות עולם של דיסני משלי. היה לי חלום שיהיה לי בניין שיהיה בו מלא קומות ובכל קומה עוסקים ביצירה מסוג אחר – כותבים, מצלמים ועורכים", סיפר גונזלס. לדבריו, הרעיון לחברה שלו כיום הגיע כפתרון מהיר למותגי הטכנולוגיה הגדולים, במטרה לייצר תוכן שיניע לרגש ולפעולה. כך הוא גייס כספים, עובדים ולקוחות, וכיום veo עובדת עם החברות הטכנולוגיות הכי גדולות במשק הישראלי. מדובר בהתגשמות חלום הילדות שלו להמשיך ליצור ולצמוח ביחד עם הטכנולוגיה. 

ואיך אפשר בלי להתעניין בחיי האהבה של הרווק המבוקש של שנות האלפיים? אז במקביל להצלחה בקריירה, גונזלס הכיר את בחירת ליבו, אפרת, איתה הוא הקים בית אחרי כל השנים בהן חי במדינה כעולה חדש. השניים התחתנו והביאו לעולם שני בנים, רפאל בן השבע וריי בן הארבע, ויחד ארבעתם חיים חיי משפחה אוהבת ומאושרת. 

משפחת גונזלס  (צילום: אינסטגרם)
משפחת גונזלס (צילום: אינסטגרם)

אז למרות שגונזלס מצא את הדרך שלו להשאיר חותם בתחום הבידור והיצירה, והוא כבר בעל, אב ובעל חברה גדולה, הוא הודה בראיון כי פרק הפרסום בחייו טרם הסתיים ועוד לא נאמרה המילה האחרונה. "יש לי עוד הרבה חלומות פתוחים, אני מת לחזור לטלוויזיה. להפיק, להנחות, לשחק ואפילו לעשות עוד ריאליטי, אני רוצה לגעת בהכל", סיפר גונזלס כשעל קולו נשמעה ההתרגשות והתשוקה למקצוע. עם זאת, לאור ניסיון העבר שלו, כוכב העבר ציין כי הוא מתכוון לחזור לעולם הבידור בראש שקול ועם הרבה מחשבה: "זה צריך להיות נכון בשבילי, גם מבחינה רגשית ופסיכולוגית וגם כי היום אני כבר לא אותו רווק. אני בעל, אבא ומנכ"ל של עסק, אני לא יכול פשוט לקום וללכת". 

אתה חושב שתצליח לחזור לאהבת הקהל אחרי החוויה הטראומטית שהובילה אותך לפרוש? 

"אני מטופל כבר שלוש שנים ואני חושב שהתמיכה שאני מקבל ממשרד הביטחון מספקת לי תחושה של ביטחון, בא לי להרגיש את זה שוב. ברור לי שזה לא יהיה אותו הדבר, אהבה ראשונה יש רק פעם אחת בחיים, אבל בתור אדם בוגר אני רוצה להרגיש את זה שוב. זה מצחיק, כי אהבת הקהל היא שגרמה לי להתרחק מהתחום, והיא גם הדבר שאני הכי מתגעגע אליו". 

איך אתה מסביר את זה שגם אחרי כל כך הרבה שנים הקהל עדיין זוכר ואוהב אותך?

"זה באמת הזוי לי, אבל זה מה שגורם לי לרצות לחזור. הייתי בים המלח בסוכות עם המשפחה ואנשים עצרו אותי כל הזמן, אמרו שלום ונתנו מחמאות כאילו אתמול הייתי בפריים טיים. אם הקהל היה אדיש אליי כנראה שלא הייתי מרגיש את הצורך לחזור והחשק לפרסום היה נעלם לגמרי, אבל העובדה שהוא שם מתעניין ואוהב גורם לי לרצות אפילו יותר". 

אז אחרי שעלה לארץ בשנות ה-90, הפך לאחד מפליטי הריאליטי הראשונים בארץ, כבש כל במה וערוץ טלוויזיה, יצא למלחמה, חווה פוסט-טראומה ושינה כיוון בחיים – רודריגו גונזלס רוצה לסיים את סיפור הסינדרלה שלו עם סוף טוב. הוא משאיר אחריו מסר פתוח שאפשר להתגבר על הקשיים, להגיע לפסגה בשלב אחד בחיים ואפילו לחזור אליה בשלב אחר. "אין יותר כיף מלהיות בן אדם שקם בבוקר ועושה את מה שהוא אוהב. אני כן שם, אבל עדיין יש לי פרפרים בבטן ותקווה שסיפור האהבה עם עולם הבידור עוד לא הסתיים".