סיכום השבוע ה-14 של "חתונמי": ריאלטי הזוגות הפופולרי של קשת 12, חתונה ממבט ראשון,  הגיע לסיומו של עוד שבוע, ולנו הבטיחו מהפכים שפשוט לא מתרחשים. על פני השטח הכל התהפך, מתחתיו עולם כמנהגו נוהג. כלום לא השתנה. שני ודני התנשקו? קארין נכנסה באיתמר? בואו נראה.

האמירה המיותרת של הערב

דני ושני נסעו לחופשה רומנטית במדבר. בעודם יושבים מחובקים מול המדורה, לשני היה דחוף מאוד לשאול כמה שאלות שהשתיקה יפה להם כדוגמת "אתה מצטער שבאת לחתונה ממבט ראשון?". דני הנבוך לא ממש ענה ורק חיבק אותה. בשלב הזה שני היתה אמורה לשחרר, אבל לא... היתה לה עוד שאלה מאוד מאוד חשובה וקריטית: "למדת ממני משהו?". לא היינו רוצות להיות דני ברגע הזה. יש דברים שלא חייבים לשאול, אלא אם בא לך לריב.

הטעויות הבולטות

לירון ועינת חזרו חדורי מוטיבציה מהשיחה עם יעל והתיישבו לעבוד. יעל אמרה לדבר על העבר. מבחינת עינת הכוונה היא להראות ללירון תמונות מהאינסטוש של ההופעות שהיתה בהן (אגב, אדל מדהימה מסתבר). יעל גם אמרה לדבר על העתיד, אז לירון לקח על עצמו את המשימה ופירט את תוכניותיו: רילוקיישן כחלק מ-MBA, בית במושב, 4 פלוס ילדים. מסתבר שזאת בגדר פנטזיה לא מציאותית ועינת מיד עלתה על הכשל בתוכנית - איך רילוקיישן מתכתב בדיוק עם בית במושב? ובאיזה שלב מתחילים להביא את ארבעת פלוס הילדים? כשהוא התחיל לגמגם, עינת הבינה שהם אמנם שיתפו את העבר והעתיד, אבל לא זו היתה כוונת המשורר - כי השיתוף היה טכני ולא רגשי.

איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

המהלך המביך

לאחר ארבעה ימי בידוד בנפרד, איתמר וקארין נפגשים אצל יעל. הוא מגיע מבסוט מהחיים אחרי שחזר מהחופשה, ואיתמר כמו איתמר, בטוח שקארין מרגישה עכשיו בדיוק כמוהו. להפתעתו היא מגיעה עם פרצוף חמוץ ומנפצת לו את בלון האושר. והוא מתעצבן ומתחיל לרגוז ולצעוק שנמאס לו לדבר על רגשות. לא מדברים יותר רגשות! מילא, זה עוד היה סמי מביך. אבל הרגע המביך באמת הוא תגובתה של קארין. היא מייד התקפלה והחלה לגעת בו במעין התנצלות כזאת של "סליחה שהרגזתי אותך אדוני המלך הכל יכול", ורק אז הוא נרגע. היא כולה שרופה עליו, ואילו הוא כנראה בדיוק בגלל זה - ממש לא עליה, וזה נורא לראות איך היא מתחננת שיאהב אותה.

המהלך המנצח

כבר סיפרנו כמה אנחנו אוהבות את ניצן ומנו? אז תמיד אפשר עוד פעם. גם כשמרגיש שיש ביניהם מתח, ריחוק או משהו שמבעבע מתחת לפני השטח, וששוררת תחושה שזה עלול להידרדר ולהכניסם למקום שלא יידעו כיצד לצאת ממנו, אז אצלם זה לא באמת קורה - כי מדובר בזוג כל כך מתוק ואינטליגנטי. הם מדברים על הכל בצורה נעימה, רגועה ומאוד מכבדת. לא סתם הם מתעקשים לדבר על הדברים ולנסות לפתור אותם, כי מרגיש שיש ביניהם אהבה, רק שהם עוד לא נתנו לה לפרוץ החוצה.

רמת סיכויי הזוגות

איתמר וקארין – גם אם נניח שיחליטו להישאר ביחד אחרי 42 יום, עדיין אין לסוג כזה של קשר שום סיכוי להחזיק בטווח הארוך. ככל שעובר הזמן, היא יותר ויותר בנזקקות ורצון להיאחז בו, מה שרק גורם לו יותר ויותר להתרחק. זה די טארן אוף כשמישהו מרצה אותך ברמה כזאת, שכשהוא מעז להביע את מורת רוחו ממשהו בקשר - אז אתה מיד נובח והוא מתקפל. המראות הללו קשים לצפייה ובוודאי שקשה לחוות את זה. בא לנו להיכנס למסך ולהגיד לה: "את שווה יותר מזה! את מדברת מאוד יפה, אבל ברגע האמת מתקפלת מיד. סטנד סטרייט סיסטר!".

שני ודני - אמנם נראה שיש פריצת דרך והתקרבות רגשית ופיזית בעקבות סוף השבוע במדבר. אבל לעומת זאת משהו במגע ביניהם ובשפת הגוף, מראה שהם נורא מנסים בכוח לייצר משהו שאינו קיים. הלוואי ואנחנו טועות.

לירון ועינת - הקשר ביניהם עדיין מרגיש כמו של שני תיכוניסטים. נטול עומק בעליל והכל מאוד מאוד שטחי. אם יצליחו להעמיק אותו מהמקום הרגשי ולהיפתח באמת, אז אולי הם יתחברו ויקרה שם משהו. אבל כרגע הם לא שם.

מנו וניצן - חמודים שלנו, כמה שאתם זוג מהמם. כל כך כל כך מפחדים להתאהב, עד שהם לא שמים לב שהם כבר שם.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"