ההדחה של אוהד בוזגלו מ"הישרדות" לא הפתיעה, אחרי שחבריו לשבט, כולל אלה שכרתו איתו ברית כמו יהונתן בשן, הביעו אתמול בפרק את הסתייגותם מדרך הפעולה שלו ומכל המניפולציות שעשה על מנת לכרות כמה שיותר בריתות. ואמנם, מנסיוננו בחיים למדנו שלפעמים כאשר אתה דוחף את העגלה מהר וחזק מדי היא עלולה להתדרדר ולהתפרק.

איך אמר על אוהד זוהר שטראוס, שדרך אגב אני חייבת לציין שיש לו עולם דימויים עשיר (כנראה שאב רעיונות מעולם התיאטרון): "אילו אוהד בוזגלו היה טרקטורון, הוא היה טרקטורון ללא ברקסים כי הוא שועט קדימה בלי יכולת לעצור". כולנו יודעים עד כמה מסוכן לנסוע ברכב עם ברקסים דפוקים. על פי שטראוס, אוהד לא עוצר לרגע לחשוב בתבונה על המהלכים והשלכותיהם. הוא התאמץ מדי והמאמץ היה שקוף מדי לעיני כל, כפי שהסבירה המאהבת של אוהד, אלה אייבנדר.

גם זוהר שטראוס טען באותו עניין שאת מחשבותיו של אוהד אפשר לשמוע עד למרחוק, ושהוא לא יודע לומר אותם לעצמו בשקט, בניגוד לאסי בוזגלו שידע להשתיק אותם היטיב ולכן היה אסטרטג טוב יותר מאחיו.

אוהד אף לא ניסה להסתיר את רגש הטינה שלו כלפי שטראוס כבר מהפרק הראשון ושהוא נמצא אצלו על הכוונת אחרי שפגע באסי אחיו. גם פאני, גרושתו של אוהד בפירוש הודיעה שאין מצב שהיא ואוהד ישכחו את היחס של שטראוס לאסי בוזגלו ואת הפגנת הזלזול שלו כלפיו בעונה הקודמת. ופה שניהם טעו. שום דבר טוב לא יכול לקרות כאשר אתה מונע מרגש של נקם. אני בטוחה שאם אוהד היה מגיע לאי ללא המטען הרגשי הזה של חיסול חשבונות עם שטראוס, אלא להיפך, במטרה להתפייס ולסלוח לנמסיס של אחיו, הוא היה מרוויח הרבה יותר אהדה וסימפטיה.

אמנם אוהד יטען להגנתו שהוא הגיע לאי כולו מלא כנות ואמת ובהחלטה נחושה לא להסתיר את רגשותיו האמיתיים. כנראה שהוא תמים אם הוא עוד לא למד שכנות יכולה גם להכשילך כפי שקרה להנרי דוד שהודה שהוא גזען. שלא לדבר על אלעזר שטרן שבפליטת פה אומללה וכביכול כנה, הרס לעצמו במחי יד ובשניה קטנה של חוסר מודעות, את הקריירה הפוליטית שלו כאשר סיפר שנהג לגרוס תלונות אנונימיות של חיילות על הטרדה מינית.

איך אמרו חכמינו? סייג לחוכמה שתיקה. אימרה שאוהד לא אימץ לעצמו וסיפר לחבר'ה שאחרי גירושיו הוא רק חיפש לחגוג עם בנות וחילק לכולן לייקים כשיטת חיזור. ג'קי אזולאי עשתה מההודאה הזאת מטעמים כדי להראות שהיא לוחמת צדק למען נשים, ודי הכפישה את תדמיתו בעיני האחרים שחשבו שזו גם סיבה מספיק טובה להדיחו, בנוסף לאסטרטגיות השקופות שלו. 

לטעמי, ג'קי הגזימה. ועשתה מזבוב פיל. אם גבר גרוש רוצה להפוך לקזנובה, ומצליח לו, כל זמן שהוא לא נאשם חלילה בהטרדתן או חילול כבודן, זה עניינו האישי בלבד. לי זה נראה כאילו ג'קי עשתה סיבוב על אוהד וחשקיו בנשים יפות על מנת ליצור פרובוקציה, כמו שרוב דיירי האח הגדול חשבו שיהיה קל לעשות סיבוב על אורן חזן כי ממילא העבר שלו שנוי במחלוקת.

אני כן מרגישה שלא בנוח ותוהה על חוסר רגישות מסוימת של אוהד כלפי גרושתו פאני שנמצאת איתו על האי וצריכה לראות אותו תופס חסות על אלה ומקיים איתה קרבה גופנית הדוקה. למרות שגם היא המשיכה הלאה בחיי האהבה שלה, זה עדיין צורם לראות את זה מול העיניים.
למרות הכל, ייאמר לזכותו של אוהד בוזגלו שהוא לא פחד לקחת על עצמו אתגר לא פשוט כשנכנס לנעליו הגדולות של אחיו שזכה זכייה כפולה ומכובדת.