נתחיל מהסוף, עידו רוזנבלום הסתכל לנו בעיניים והבטיח שמדובר בפרק האחרון שיסתיים ללא חשיפה, ואנחנו בוחרים להאמין ולסלוח, למרות שמדובר בעוד ערב שסיפק לנו דז'ה וו לאירוע הפתיחה.

שוב עלו לבמה שש דמויות חדשות שעוטות מסכה, קיבלו מחמאות מהשופטים על התחפושות המובחרות, והציגו אוסף רמזים שהותיר אותנו מבולבלים יותר מקודמיהם. כן, בהחלט מרגיש שבעונה הזאת ה"ערבוב" של שחר חסון נטמע גם עמוק בתוך הפורמט.

כמו כן, כמיטב המסורות, בין ביצוע לביצוע שולחן השופטים מתאמץ (ולעיתים גם מצליח) להנעים את זמנינו. הפעם בלטו במיוחד קרב בדיחות הסטנדאפ הלא מוצהר בין שחר חסון לסטטיק וכן הסלפי על שולחן השופטים.

ואז החלו הניחושים. צדי צרפתי, מי שהוכתר בפרק הקודם כמנצח הגדול לאחר ששלף מהשרוול ניחוש נכון ברגע הקריטי, החל את סשן הניחושים הפעם בביטחון לא אופייני, ואפילו סינן לעבר אופירה "איך זה הגיוני שאת מכירה את כולם?". אבל ככל שהמסתוריות לגבי מהות התחפושות החדשות התבהרה, גם הביטחון שרכש לעצמו ירד והוא חזר להסתייע ברעיונותיה של חברתו לשולחן, שכמובן מכירה את כולם באופן אישי. 

ואי אפשר באמת להאשים את צדי, נראה כי ההופעה של גרוטו בתוך תרמיל האפונה פתחה את הדלת לדמויות מעולמות שלא היינו חושבים עליהם בעבר. פתאום כאשר נזרקים לאוויר שמות כמו נפתלי בנט או בוגי יעלון האדמה באולפן לא רועדת. ונראה שהחשיפה הזאת, הפכה את הניחושים בתוכנית למאתגרים אף יותר.

אם בעונה הקודמת הסתפקנו באנשי קולנוע ותרבות, או הרחקנו לכת עם כוכבי ספורט - הפעם אנחנו יורים חצים לכל הכיוונים, וככל הנראה גם לא פוגעים. ואם זה לא מספיק, אז גם בניחוש הקולי, המעט שנותר לנו בין הרמזים התלושים מהמציאות, נוסף האפקט של זמרי הרקע, שמשאיר אותנו עם קטעי קול נקיים בודדים של המתחרים, והרבה סימני שאלה.

נראה כי התכנית הפיקה את מסקנותיה מהעונה הקודמת, ועושה הכל כדי לשמר את גורם ההפתעה - אם כל הרמזים מובילים למישהו, כנראה שזה לא הוא. ובין העלייה במדרגה של משחק הניחושים לוויכוחים הקלילים על שולחן השופטים, האם ראש ממשלה או רמטכ"ל לשעבר מסתתרים מתחת לתוכי כחול?