השבוע חווינו ב"חתונה ממבט ראשון" חזרה בזמן. חזרה לירח הדבש, חזרה לחתונה וחזרה למאה ה-18. לא כולם הגיבו טוב לרוחות הדז'ה וו מן העבר. קצת פאניקה, היסטריה, והרבה אלכוהול כדי להתמודד. היה כיף.

האמירה המיותרת של הערב: ושוב איתמר מפיק מרגליות מפיו ומפנק אותנו באמירה מיותרת. אמנם, לקארין יש חלק בדבר ועוד נגיע לזה, אבל שוב, הבחור מביע ביקורת וחוסר שביעות רצון מאשתו. שוב היא לא בסדר, ומיד גם אומר לה מה היא צריכה להיות. קארין, והנה החלק שלה, כועסת על איתמר עוד מהדרך או מלילה לפני או מפרק 2, זה לא באמת חשוב. היא אומרת לו שסולחת על הירידות הבלתי פוסקות כלפיה, אבל בפועל מסתובבת עם פרצוף תחת וכמובן מכחישה ואומרת שהכל בסדר. בסוף, איתמר נשבר. ואז היא מרגישה אשמה ומתחילה להתחנף. וואו, כמה דברים לא תקינים יש בסצנה הזאת.  

טעויות בולטות: הזוגות הגיעו לסופ"ש במלון וקיבלו ב"הפתעה" את אלבום חתונתם. כשדני ושני קיבלו את האלבום, הוא נכנס להתקף חרדה והיסטריה, רץ למזוג לעצמו כוס וויסקי מכובדת, קם ונשכב על המיטה חליפות והביא עציץ להניח על האלבום. ואילו בכל אותו הזמן, שני צופה בהכל מהצד מזועזעת ולא יודעת מה לעשות. להתעצבן? לחמול? להזמין מד"א? ההיסטריה שלו (הלא פרופורציונלית לאירוע בשום צורה ואופן), נראתה קצת כמו תגובה פוסט טראומטית. מיותר לציין שזה היה עוד מסמר בארון הקבורה של הזוגיות שלהם.

מהלך מביך: איתמר וקארין אורזים לקראת החופשה האחרונה שלהם לפני ההחלטה. וכך נאלצנו לחזות בטיזינג ופלירטוטים אינסופיים בין החרמן לעצבנית, כשכל זה קורה לעיני המצלמות. כמובן שקארין הובכה נורא וגם אנחנו.

מהלך מנצח: הדס עשתה לשי הפתעה והזמינה עיסוי זוגי הביתה. באיזשהו שלב, לפתע הוא פתאום חש בידה נוגעת בידו והתרגש כמו ילד. עיניו נצצו והוא סיפר שהגיע לפסגת האושר. אפשר לצחוק עליו עד מחר, אבל אם יורשה לנו, הנה נקודה למחשבה:

אם נסתכל רגע בהדס ושי לעומת האחרים, ניתן לראות הצצה לדור מוקדם יותר, אלה שנישאו וחיו ביחד כל חייהם ושאנחנו משתהים כיצד זה אפשרי כיום. אז הנה לנו דוגמה. לקח להם חודש וחצי להגיע למצב שבו הם מושיטים ידיים, וכמה זה מרגש אותם. ואילו שאר הזוגות "מאוד נהנו בסיישל", ומשם הכל רק מתדרדר.

רמת סיכויי הזוגות
איתמר וקארין - די, אין לנו כוח אליכם יותר. המצב מתדרדר מרגע לדודלי ורמת הפאסיב אגרסיב שוברת פה שיאים. זה כל כך קשוח לחיות ככה עבור שני הצדדים ומייסר לראות את זה מהצד. והנה, שוב פעם: די!

דני ושני - מרגיש די שקוף שזוגיות לא תצא מזה. דני מלא חרדות מלפגוע בה, והיא מאוהבת באהבה ולא אכפת לה מי זה כרגע. אה, והיא גם בחורה שווה... מאוד! כזו שהחליקה לדני את האמירה: "היית ממש יפה, את כל כך פוטוגנית".

הדס ושי - מתקדמים ממש יפה, כמו זוגיות מתחילת המאה הקודמת. מצד שני עברו 100 ומשהו שנים מאז והם לא הכי מותאמים למציאות. מה שאומר שהידיים שהחזיקו במסאז', זה הטופ שהזוגיות שלהם תגיע אליו. ולא, היא לא נכנסה להריון מזה. בינתיים.

לירון ועינת - עדיין חיים באגדה משלהם. או כפי שאמרה על ספר החתונה: "זה כמו לפתוח ספר אגדה ולראות איך זה התחיל". על פניו ברור שהם ביחד הפילי אבר אפטר, אבל בואו נגיד שלא נופתע אם נשמע שהיום הם כבר לא ביחד. הכל כל כך שטחי ולא אמיתי במערכת היחסים שמשודרת לנו, שאין שום דרך לדעת מה יקרה כשיפגשו את החיים עצמם במציאות היום שאחרי.

מנו וניצן - טוב, בנוהל השבועי: חמודים, חמודים, חמודים. וחסר להם שהם לא נשארו ביחד, כי זה ישבור לנו ת'לב. דז'ה וו, כבר אמרנו?

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)

בילי ורוית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"