תאגיד השידור הישראלי חשף הבוקר (שני) כי העיתונאית מיכל רבינוביץ' תחל להגיש באופן קבע את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ כאן 11. בכך היא תחליף את דוריה למפל שפרשה לאחרונה מהתפקיד לאחר שמילאה אותו במהלך השנתיים האחרונות. שמה של רבינוביץ' עלה לכותרות בשבוע האחרון לאחר שפרסמה תחקיר ובו עדויות לפיהן העיתונאי גל אוחובסקי פגע מינית לכאורה בגברים מן הקהילה הגאה. 

מהדורת "חדשות הערב" עלתה לאוויר עם השקת שידורי "כאן" במאי 2017, והיא המשיכה את מהדורת "מבט" של רשות השידור. מי שהגישה אותה תחילה הייתה גאולה אבן-סער, הנשואה לגדעון סער. לאחר שבעלה שב לפוליטיקה, עזבה אבן-סער את הגשת המהדורה ועברה להגיש תוכנית תרבות ובהמשך גם את תוכנית המדע "גלילאו" בכאן חינוכית, אולם בהמשך שבה להגיש תוכניות אקטואליה. 

רבינוביץ' החלה את דרכה הטלוויזיונית בימי רשות השידור, ובמהלך העשור האחרון שישמה כמגישת חדשות בערוץ הראשון. בין היתר הגישה את "חדשות השבת", ובהמשך, לאחר פרישתו של יעקב אילון, הגישה את מהדורת "מבט" עד סיום שידורי רשות השידור. שבוע לאחר מכן, החלה להגיש תוכנית אקטואליה בערוץ כאן 11, יחד עם העיתונאי דאז ולימים שר התקשורת יועז הנדל. בהמשך, שבה להגיש את מהדורת חדשות השבת ומדי פעם שימשה כמגישה מחליפה של מהדורת החדשות המרכזית. 

"זו זכות גדולה להתיישב על כיסא המגישה הראשית של השידור הציבורי, לצד צוות נפלא של נשות ואנשי חטיבת החדשות", אמרה רבינוביץ'. "מבטיחה שגם מכיסא זה אמשיך לקחת חלק בעשייה העיתונאית בשטח ולטפל בסיפורים החשובים, שרק שידור ציבורי חופשי וחזק, יכול להביא לצופיו", הוסיפה. 

מנהל חטיבת החדשות ברוך שי, בירך על המינויה של רבינוביץ' ומסר: "מיכל מגישה מקצועית, מראיינת חדה ועיתונאית אמיצה. היא סללה את דרכה להגשת המהדורה בעבודה יסודית ונחושה, מהשטח, תוך שמירה על גב עיתונאי זקוף, צניעות ויושרה".

כאן חדשות הכריזו על בחירתה של רבינוביץ' למגישה הקבועה של חדשות הערב בערוץ הטיקטוק שלהם. כאן חדשות היתה חברת החדשות הראשונה בישראל שפתחה ערוץ בטיקטוק חדשותי, והערוץ צבר כבר כ-120 אלף עוקבים וכ-2 מיליון לייקים.