דרמה גדולה בתקשורת האמריקאית. רשת CNN השעתה עד להודעה חדשה את אחד מכוכביה, העיתונאי כריס קואומו, אחיו של מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, בשל מעורבותו בהגנה על אחיו בפרשת ההטרדות המיניות שהביאה לפרישתו ממשרת המושל.

בהודעת הרשת נאמר כי ממסמכים שפרסם התובע המחוזי של ניו יורק ביום שני, עולה כי כריס קואומו היה מעורב הרבה יותר ממה שהודה בתחילה. "המסמכים מעלים שאלות קשות. כשכריס הודה בפנינו שהוא נתן לאחיו עצות, הוא הפר את הכללים, אבל הבנו את המצב שבוא הוא נמצא ואת הצורך שלו לשים את המשפחה לפני העבודה", נכתב בהודעת CNN.

אלא שהמסמכים שנחשפו על ידי התובע המחוזי מצביעים על מעורבות הרבה יותר גדולה מצדו של המגיש הפופולרי, ולכן החליטה רשת CNN להשעות אותו עד להודעה חדשה. בתשאול שנערך לקואמו על ידי החוקרים, הוא הודה שפנה לאמצעי תקשורת אחרים כדי להשיג מידע על מתלוננות נגד אחיו המושל. הדברים סותרים את מה שאמר לצופים בתוכניתו בחודש אוגוסט, לפיהם "מעולם לא פניתי לתקשורת בקשר למצבו של אחי". 

כך, שלושה ימים בלבד לאחר הפרסום בניו יורק טיימס על אנה רוך, שטענה שהמושל קואומו הטריד אותה בחתונה, כתב אחיו העיתונאי ליועצת בכירה של אנדרו קואומו, שיש לו מידע על "הבחורה מהחתונה". במקרה נוסף, היועצת כתבה לכריס קואומו על כוונה של עוד שתי מתלוננות לספר על מעללי אחיו, וביקשה ממנו לבדוק עם מקורותיו. "אני על זה", השיב לה, קואומו העיתונאי.

עם זאת, קואומו טען בעדותו בפני החוקרים כי לא השפיע על הסיקור של פרשת  ההטרדות המיניות ברשת בה הוא עובד. "אם הייתי מנסה להשפיע על הסיקור אני מבטיח לך שאנשים היו יודעים". בשידור לפני כמה חודשים הוא גם התנצל בפני הצופים שלו על הדרך בה סייע לאחיו ואמר שזה לא יקרה שנית. " זאת היתה טעות, משום ששמתי את ההעמיתים שלי במצב לא נעים".