שלושה ימים לאחר שהשעתה אותו בגלל שסייע לאחיו להתגונן מפני האשמות על הטרדה מינית, רשת CNN פיטרה הלילה (בין שבת לראשון) את המגשי הפופולרי ביותר שלה, כריס קואומו. כזכור, קואומו הושעה מתפקידו לאחר שנודע כי שיקר לרשת ולצופים לגבי מידעת מעורבותו במגננה של אחיו, מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, שהואשם עח ידי מספר נשיםפ כי הטרדי אותן מינית, טענות שבסופו של דבר גרמו לפרישתו מהתפקיד. 

בהודעת CNN נכתב כי ההחלטה לפטר את קואומו התקבלה לאחר שמשרד עורכי דין שנשכר על מנת לבחון את התנהלותו של המגיש לגבי הפרשה בה היה מעורב אחיו, מסר את מסקנותיו. "במהלך בחינת החומרים הגיע מידע נוסף", אולם לא נאמר על מה מדובר.

קואומו מסר בתגובה לפיטורים כי "לא כך רציתי שזמני ב-CNN יסתיים". הוא הודה לאנשי התוכנית שלו, שצפויה להמשיך להיות משודרת עם המגיש המחליף של קואומו.

בשבוע שעבר נחשפו מסמכים של משרד התובע המחוזי, בהם הודה המגיש כי בניגוד למה שאמר בעבר, הן למעבידיו והן לצופים, הוא פנה לאמצעי תקשורת אחרים כדי להשיג מידע על מתלוננות נגד אחיו המושל.

עם זאת, קואומו טען בעדותו בפני החוקרים כי לא השפיע על הסיקור של פרשת  ההטרדות המיניות ברשת בה הוא עובד. "אם הייתי מנסה להשפיע על הסיקור אני מבטיח לך שאנשים היו יודעים". בשידור לפני כמה חודשים הוא גם התנצל בפני הצופים שלו על הדרך בה סייע לאחיו ואמר שזה לא יקרה שנית. " זאת היתה טעות, משום ששמתי את ההעמיתים שלי במצב לא נעים".