תוכנית הסאטירה שב"ס של כאן 11, תופק  בגרסה אמריקאית על ידי חברת וורנר מדיה ותשודר ברשת TNT במהלך שנת 2023. וורנר מדיה נחשבת לקונצרן המדיה השלישי בגודלו בעולם, ומחזיקה בידיה שורה של מותגים מרכזיים בתחום התקשורת והבידור ובהם HBO ו-CNN.  

שב"ס מספרת באמצעות מערכונים קומיים על המתרחש בכלא "ענבים" בו מרוכזים כל חוליי החברה: שחיתות של פוליטיקאים, שחיקתה של הסנגוריה הציבורית, חולשתה של המערכת, ולצד אלה גם חוסר השוויון בין גברים לנשים, השסע בין יהודים וערבים, הקשר בין דת ומדינה ועוד. הסדרה הופקה על ידי דפנה דננברג ואבירם אברהם מחברת "שמונה הפקות". כתבו אותה דורון צור ועידו רוזנטל, ועל הצוות הקבוע שלה נמנו, בין היתר, מנשה נוי, נעמי לבוב, מעיין בלום, יניב סויסה, יניב ביטון, נועה קולר ואיתי זבולון, וביימו אורן שקדי וקובי חביה.

מנשה נוי בשב''ס (צילום: נטי לוי)
מנשה נוי בשב''ס (צילום: נטי לוי)

מההפקה ומהיוצרים נמסר כי "העסקה הזאת, שבמסגרתה נמכרו הזכויות על הפקת הגרסה האמריקאית לסדרה לוורנר, היא תוצאה של עבודה קשה של המון אנשים שעזרו לנו לפני ומאחורי הקלעים. אנחנו גאים מאוד ומודים לכולם". 

מ-כאן 11 נמסר כי "אנחנו שמחים על העיבוד הראשון לסדרה שלנו בארצות הברית. זו הצלחה המצטרפת לגל ההצלחות הגדול של כאן 11 בארץ ובעולם".