אשת התקשורת צופית גרנט, שעוררה אתמול סערה עם שידור הפרק הראשון בסדרה החדשה שלה "ללא גבולות" אשר עסקה בארגון הימין הקיצוני להב"ה ובו היא ראיינה בין היתר את מייסדו בנצי גופשטיין, הגיבה הערב (שלישי) בפוסט בפייסבוק לגל התגובות הנזעמות שהתעורר לאחר שידור הפרק. 

"אז אתמול שודר הפרק הראשון בסדרה שלי ״ללא גבולות״ אני לחלוטין מבינה את הסערה שהפרק עורר, והוויכוח הציבורי לגיטימי, לא מפחדת מביקורת ולא חייבת אהבה גורפת מהציבור, באמת שלא. אבל אלוהים ישמור כמה שנאה הרשת יכולה לייצר? כמה ארסיות יכולה לצאת ממוחם הקודח של אנשים?", תהתה גרנט, בעודה מתעלמת מכך שרבים מתכניו של גופשטיין הוסרו לאחרונה מהרשתות החברתיות בטענה כי מדובר ב"שיח שנאה" והוא אף נחקר באזהרה בחודש ספטמבר האחרון בחשד להסתה. 

היא הוסיפה וכתבה: "הבחירה של המילים כל כך מכוונת זדון, אימאלה איזה פחד, אני חושבת על כל אותם ילדים ומתבגרים ובכלל אנשים שלא מורגלים בתקשורת ושיימינג, הלב יכול להתפוצץ מכאב". 

בהמשך טענה: "בואו רגע נפתח על מה? הרי לא התחנפתי לבנצי גופשטיין, אמרתי לו את דעתי על הבחירות שלהם בארגון, זו לא הייתה תוכנית גייס חמישי לטובת להב"ה ומי שקורא אז הביקורות של הימין מתרעמות, מעבר לזה מה הקשר לנישואי לשולי? והכי חשוב לי לומר יש עוד פרקים בין היתר גם גם על סילוואן, אני לא רוצה אפילו לדמיין את התוקפנות". 

לסיום כתבה גרנט: "מצרפת תגובה אחת שגררה גל תגובות פוגעניות בטוויטר. שתיינית פיפי? יש תגובה מתריסה נמוכה ורעת לב מזו? איכס", סיכמה.