אפקט סערת אסי עזר: הטאלנט המרכזי של קשת 12 נכנס לבונקר, ונוכחותו על המסך מאז נחשפה פרשת ההטרדה שלו לכאורה את השחקן יהודה נהרי ירדה משמעותית. בסוף השבוע עזר נעלם כמעט לחלוטין מהפרומואים של קשת לנינג'ה ישראל אותה הוא מנחה לצד רותם סלע, כאשר היא נראתה בהם בבירור ואילו הוא בחטף.

עם זאת, באשר לתוכנית המלאה, מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי לא ערכו מחדש את התוכנית ששודרה אמש (שבת).

גם בחברת הביטוח AIG בה הוא משמש כפרזנטור עברו בסוף השבוע לספוטים קצרים בהם מככב בן זוגו אלברט אסקולה ואילו הוא נוכח באופן מינורי ומטושטש מאחור. עם זאת, הקמפיין של החברה הגיע לשלביו האחרונים - בהם נהוג לקצר בכל מקרה את הפרסומת למספר שנויות בלבד הכוללות את המסר המרכזי בלבד.

לפי ההערכות, כעת מנסים בשלב זה בקשת למזער נזקים ו"להיכנס לבונקר", זאת מתוך מטרה לעמעם במעט את האנטגוניזם שנוצר סביבו, וכך - בהיעדר עדויות נוספות - להחזירו למסך בהדרגה.

בימים האחרונים העדות נגד עזר זכתה להתייחסות בכל כלי תקשורת מוביל. מאקו, אתר הבית של קשת 12, שהרשים לאחרונה כאשר פרסם עדות קשה נגד גל אוחובסקי (אחד הכותבים הבכירים באתר), העלה פולואו-אפים מהירים לפרסום בוואלה. כך גם בידיעה של איתי שטרן מהארץ ואפילו באתר ynet של קבוצת ידיעות אחרונות. בהמשך גם עיתון האם ידיעות העניק סיקור לפרשה. גם מהדורות החדשות עסקו בנושא - חדשות 12 (הטוענת לעצמאות עיתונאית מקשת) כצפוי באופן מינורי, ו-13 בהרחבה.

עם זאת, בתוכניות חדשות 12 של קשת - שאמורה להיות עצמאית מבחינה מערכתית מחברת האם - לא התייחסו לפרשה, מלבד אזכור קצר של סיט-אפ בשעה 15:00. גם באולפן שישי לא עסקו בה.