ג'קי אזולאי, יקירת ההפקה: עכשיו הכל ברור. ההפקה רוצה את ג'קי אזולאי בגמר הישרדות VIP ותעשה הכל על מנת להגן עליה. לא שג'קי תגיע לשם רק בזכות ההפקה, אלא גם בזכות עצמה. אזולאי שיחקה משחק אמנם קשוח שעורר אנטגוניזם אצל הגולשים, אבל היא אסטרטגית מתוחכמת ומה ששלה - שלה. אולם, אין ספק שגם להפקה יש יד בדבר, ולא סתם. הכוונה שלהם כל כך שקופה.

שלחתם אותה לאי בודד, כאילו כעונש, והחזרתם אותה עם חסינות מפני הדחה? אותה הדחה בהפתעה שבה היתה סכנה שתעלה על הגריל? נו באמת. חשבתם שלא רואים לכם? עשיתם לה ביטוח פלטינום עם אותה חסינות, לא סתם ביטוח. מילא, אם הייתם נותנים לה חסינות כי ניצחה במשימה קשה. סתם כך? אפילו תירוץ סביר לא סיפקתם.

ג'קי אזולאי, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
ג'קי אזולאי, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

לפני שקובי מאור הודח סופית מהמשחק, הוא העניק לנו סצנת ליקוקים לג'קי שהשאירה אותי פעורת פה. לאותה ג'קי שאפילו הרמת הגבות שלו הפריעה לה, ורצתה אותו מחוץ למשחק, רק כי הוא לא בא לה טוב בעין. שמחתי שזהר שטראוס חזר למשחק, אבל אם הוא שוב יפול בפח של ג'קי, מצידי שיודח סופית. יש גבול לתמימות, או לטיפשות. אתמול הוא ניסה לדבר אל ליבה של ג'קי, שתסכים שהוא יחבור אליה ואל דודו כי הוא רוצה להגיע לגמר "עם האריות, ולא עם הצבועים". זהר יקירי, אם במילה "צבוע" התכוונת לחיה שצוחקת, אז יש לי הרגשה שטעית. ג'קי לפי הדימוי שלך, היא לא האריה, אלא הצבוע, כי היא הולכת שוב לצחוק עליך, ובגדול.

אני לא מבינה למה שטראוס רוצה להגיע לגמר עם "האריות". האם הוא עושה זאת כדי שזה יראה טוב על המסך, שהוא חלק מתמונת ניצחון של הנפילים? נראה לי ששייקספיר שאותו הוא מדקלם כל כך יפה, קצת שיכר אותו. הרי עדיף לו לחבור עם גדי ואלה שיהיו יותר נאמנים לו. אפילו ג'קי אמרה עליו בטסטה: "כשהיית בבקתה, לא חשבת? לא תכננת? לא עלה בדעתך שלא משנה מה יקרה, לג'קי אתה לא מאמין יותר?". במילים אחרות: אם זהר ירצה לחבור לג'קי שדפקה לו ברז בצורה כל כך מבישה, הוא יהיה כמו אותו פרפר שנמשך אל אור המנורה, אבל היא שורפת אותו. שוב ושוב.

ליה, יונתן וזהר שטראוס, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
ליה, יונתן וזהר שטראוס, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

אותו גדי פניבילוב שחשבנו שהוא ילד תמים ששואל שאלות תמימות, מתגלה כשפיץ לא קטן. הילד גדל והתפתח, והפך מברווזון לברבור. לפי הפרומו של הפרק הבא, הוא ינסה לשבור את הברית החזקה של ג'קי ודודו. הוא היחיד שיש לו את האומץ לעשות את מה שהכי נדרש אסטרטגית בשלב זה של המשחק. הוא היחיד שיש לו אומץ לצעוק: "המלך הוא עירום". ואתם חשבתם שהוא טמבל, אה? אם זהר לא יצטרף הפעם אל גדי, אז אוהד בוזגלו שאמר בזמנו על זוהר שהוא טיפש במשחק, לא סתם צדק, אלא צדק באבי אביו. בכל מקרה, שטראוס חזר למשחק, אבל כוכבו לא ממש זוהר, ובדירוג החיוניות - הוא הגיע למקום האחרון.

אני חייבת לציין שג'קי ניחנה בחוש הומור מיוחד אם היא מסוגלת להגיד שזוהר חזר למשחק כדי לעשות "פעולות איבה". היא, מכל האנשים תגיד דבר כזה? באמת, שיא השיאים. ובנימה אופטימית: שמחתי שליה עדיין במשחק, ואם הייתי צריכה לבחור בינה ובין דנדן להיות השורד האחרון, הייתי מתלבטת קשות, כי שניהם בהחלט ראויים.