חוזרים למדורת השבט: הימים הסוערים מבחינה חדשותית ככל הנראה הצליחו לספק את הסחורה ולהחזיר אלפי צופים חזרה מול המרקע למהדורות החדשות, ובפרט למהדורה אחת ספציפית שבמגמה די אינטנסיבית לאורך החודשים האחרונים ירד קרנה מבחינת אחוזי רייטינג, כך מתפרסם היום (שני) על פי דוחות המדרוג.

אולפן חדשות 12 (צילום: צילום מסך חדשות 12)
אולפן חדשות 12 (צילום: צילום מסך חדשות 12)

למרות זאת, בפרה פריים טיים מאזן הכוחות בין הערוצים נותר זהה - בחדשות 12 מנצחים את 13 בשש עם שזוכה ל-12.1% למול שש בערוץ המקביל שזוכה ל-7%, וגם בתוכנית חסכון שנושקת ל-14% מול לפני החדשות שמגרדת את ה-6%.

המהדורות אם כך שומרות על יחס זהה, כשב-12 מצליחים להמריא ל-17.1% רייטינג, לאחר שבועות ואפילו חודשים ארוכים בהם לא הצליחו לעבור את רף 15%. ייתכן כי הידיעות על הסדר הטיעון של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, גרמו לרבים לחזור למסך. בחדשות 13 עומדים על 10.7% רייטינג במהדורה המרכזית.

משפחת נתניהו עוזבת את ביתו של עו''ד בן צור (צילום: אבשלום ששוני)
משפחת נתניהו עוזבת את ביתו של עו''ד בן צור (צילום: אבשלום ששוני)

בפריים טיים התמונה משתנה לחלוטין, והפער בין הערוצים הגדולים כמעט ונמחק, כשיצאת צדיק עם חיים אתגר זוכה ל-15.1%, בעוד אקס פקטור לאירוויזיון מדביק את הפער ועולה ל-14.5%. בלייט נייט התמונה משתנה לגמרי, ורשת עולה ליתרון עם הצינור - 11.7% לעומת גיא פינס - 10.7% וחי בלילה 7.4%.