מגישת החדשות תמר איש שלום  הגישה הערב (שני) בפעם האחרונה את המהדורה המרכזית של חדשות 13. בקרוב היא תעבור לעמדת המגישה של חדשות סוף השבוע בערוץ במקומה של הילה קורח, בעוד קורח תחליף את איש שלום במהדורה המרכזית. 

בתום המהדורה, נפרדה איש-שלום בקול חנוק ועיניים דומעות לקול תשואות עמיתה לעבודה, ואמרה: "הפרידה הגיעה, זו הייתה המהדורה האחרונה שלי אחרי 11 שנים, בעיקר בחדשות 10 וכאן בחדשות 13 בשנים האחרונות. אני לא הולכת רחוק, נשארת כאן בשכונה, החל מעוד כמה שבועות נפגש כאן במוצאי שבת, במהדורת השבת. אלו היו 11 שנים עמוסות, עברנו הרבה ביחד- מלחמות, אזעקות, פיגועים, שש מערכות בחירות, מגפה עולמית, אבל גם כמה זוכי פרס נובל, מדליות אולימפיות, שחרור גלעד שליט ועוד רגעים אופטימיים יותר".

"לשבת כאן בכיסא הזה, היה זכות גדולה ואחריות גדולה. כשהחדשות במילא כל כך טעונות ולא פעם קשות, השתדלתי לטווח לכם את המציאות המורכבת, המבלבלת, מלאת הספינים והאינטרסים, ברוגע, בענייניות, לפעמיים ברכות כשצריך ובמדינה כמו ישראל, יש צורך בכך. שאפתי להישאר נאמנה לכם, הצופות והצופים, נאמנה לעצמי ולאתיקה העיתונאית. נהנתי מכל רגע במקום הזה", הוסיפה. 

לקראת השידור האחרון, שיתפה איש שלום בטוויטר רגע משעשע שחוותה עם שותפה להגשה, אודי סגל. בקטע נראה סגל כשהא מקריא טקסט חדשותי מהפרומטר, אך באמצע ההקראה מתחיל להתפקע מצחוק, ומדביק בכך את איש שלום שפורצת בצחוק גם היא.

איש שלום נתמנתה למגישת המהדורה  לאחר פרישתה של מיקי חיימוביץ' מהגשת מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 10.  ב-13 ביוני 2011 הגישה את המהדורה לראשונה. בתחילה הגישה לסירוגין עם יעקב אילון. עמיתתה למקצוע, מגישת חדשות 12 יונית לוי, בירכה ואמרה: "את פשוט נהדרת תמר".