"פורנו נקמה", הוט 8, הוט VOD

ככה לוקחים נושא חשוב כביוש ברשת, ובמיוחד דרך תמונות אינטימיות, ועושים ממנו סרט בלוף פטפטני חסר משמעות

הנה המלצה כבר כאן: אל תתקרבו לסרט הזה. חבל על זמן החיים שתבזבזו עליו. חבל על החשמל לטלוויזיה, במיוחד בתעריף של הימים האלה. חסכו מעצמכם את הצער שנגרם לי בשעה שצפיתי בסרט.

כלומר בהתחלה נפלתי במלכודת באופן מתבקש. גם פורנו, גם נקמה, בראש כבר נצנץ משהו משל טרנטינו. ועוד עם אחת, זארה מקדרמוט, שעל פי יחסי הציבור זכתה לתהילה בריאליטי "אי האהבה" - זה כבר צלצל טרנטינו בריבוע עם אומה תורמן וחרבות ודם, אז התיישבתי מול, וכאמור נפלתי. ביג טיים.

זארה המדוברת היא בהחלט עלמה נאה ויותר, מהדגם המקובל בתוכניות ריאליטי על איים בודדים, וכפי שמתברר מיד, כשחזרה מהריאליטי באי נודע לה שאיזה לשעבר פיזר בנדיבות ברשתות החברתיות תמונות שלה בלבוש חוה. בהתחלה היא לא ידעה, ואחר כך כן ידעה, וזה גרם לה כמובן צער גדול.

היא בכתה, התביישה לצאת מהבית, הדבר גרם לה לבעיות בדימוי הגוף. ואם לא די בכל אלה, זו הפעם השנייה בחייה שדבר כזה קורה לה. גם בגיל 14 נפלה קורבן לתעלול דומה, וגם אז בכתה והתביישה ופחדה לצאת מהבית. זארה מחליטה לצאת למסע בקרב נשים צעירות שסבלו וסובלות מתופעה דומה, וכשהן נפגשות, הן יושבות ביחד ומספרות כמה בכו והתביישו ופחדו לצאת מהבית. וזהו. סוף הסרט.

תופעת הביוש ברשת על כל מופעיה - ובוודאי בהפצת תמונות אינטימיות - ראויה לכל גנאי. היא מרושעת ואכזרית. הנתונים מלמדים שאחוז הנפגעים והנפגעות ממנה הולך וגדל. היא בוודאי ראויה להתייחסות מערכתית, חינוכית ופלילית. סרט שכל כולו פטפטת עקרה הוא הליכה אחורה בדרך לאין פתרון, ובוודאי כשניתן לו השם המפוצץ "פורנו נקמה", שהוא למעשה הזניה נוספת של הבעיה.

• לראות או לוותר: לא לראות. בשום אופן. 