"טהרן", סדרת המתח זוכת פרס "האמי" הבינלאומי של "כאן 11", חוזרת למסך בעונה שנייה, והערב (חמישי) פורסם תאריך בכורה בינלאומי לשידור יחד עם Apple TV, ואיתו גם עם תמונה ראשונה מתוך העונה בהשתתפות השחקנית הבינלאומית גלן קלוז. 

העונה השנייה של מותחן הריגול תעלה למסכים ביום חמישי, 5 במאי 2022, ב"כאן 11", במקביל לשידור בחו"ל. בעונה החדשה מככבות זוכת פרס האמי פעמיים והמועמדת לפרס האוסקר, גלן קלוז וניב סולטן, ולצידן השחקנים שון טוב ושרבין אלנבי. בערב הבכורה ישודרו שני הפרקים הראשונים ואחריהם, מידי יום חמישי ישודר פרק חדש. העונה תכלול 8 פרקים ותשודר עד ה-16 ביוני 2022.

טהרן, כאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)
טהרן, כאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)

"טהרן" מגוללת את סיפורה של תמר רביניאן, האקרית צעירה מיחידת 8200 שמסופחת למוסד ונשלחת תחת זהות בדויה לטהרן למשימה קשה. העונה השנייה מתחילה לאחר סיום אירועי העונה הראשונה, בהם תמר (ניב סולטן) מצאה את עצמה בעיר עוינת, תחת מצוד המאיים על חייה. בעונה החדשה תמר עומדת, יחד עם מי שהפך לבן זוגה, מתנגד המשטר מילאד כאהני (שרבין אלנבי), בלב מבצע מסוכן ומסובך במיוחד.

את הסדרה יצרו משה זונדר, דנה עדן ומאור כהן, כתבו משה זונדר ועמרי שנהר וביים דני סירקין. עמרי שנהר ודני סירקין יוצרים שותפים. המפיקות הראשיות של הפרויקט הן דנה עדן ושולה שפיגל עבור דנה ושולה סטודיוס.