"הכי קרוב לצירים שגבר ירגיש": דרמה קלה התרחשה אמש באולפני "חדשות 13" כאשר מגיש "חדשות היום", אלמוג בוקר, פונה באמבולנס לבית החולים במהלך השידור החי בערוץ. העיתונאי לא חש בטוב ובמהלך הפסקת הפרומו ביקש מעמיתו מתן חודורוב להחליפו בתוכנית. הבוקר (שני) התייחס איש הטלוויזיה בחשבון הפייסבוק שלו לאירוע והרגיע את הצופים: "אתחיל מהסוף: אני בבית ומרגיש הרבה יותר טוב. תודה רבה לכולם על האהבה והדאגה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"מרגיש שחייב לכם הסבר, אז הנה", כתב בוקר. "כמה דקות לפני שידור התוכנית שלי בשעה 15:00 התחלתי להרגיש כאבי בטן חזקים, אבל חשבתי שזה עניין של כמה דקות ויעבור. נכנסתי לאולפן ומרגע שהתחיל השידור, הכאב התעצם. ניסיתי למשוך במשך 20 דקות ונעזרתי גם במתן חודורוב וליאור ורוצלבסקי ששאלו את השאלות במקומי, אבל בשלב מסויים הרגשתי שאני עומד להתעלף מכאב וכשיצאנו לחצי דקה של הפסקת פרסומות פשוט יצאתי מהאולפן". 

"למזלי, מתן חודורוב האלוף ישב לידי ופשוט לקח את זה משם. הכאב היה בלתי נסבל, עד כדי בכי. לא משהו שהרגשתי בעבר. כואב ומפחיד", כתב העיתונאי. "במערכת הזמינו את מגן דוד אדום, שהגיעו מהר מאוד והצוות פינה אותי באמבולנס". 

"כמה שעות לאחר מכן, כבר הרגשתי הרבה יותר טוב", סיכם בוקר את הדרמה. "אז מה זה היה? הרופאים מעריכים מהבדיקות שזה אבן בכליות שירדה בשתן (אחד הרופאים הגדיר זאת: "הכי קרוב לצירים שגבר ירגיש") ועוד איזה משהו שיצריך בהמשך ניתוחון. שוב תודה גדולה לחברים במערכת חדשות 13, לצוות המופלא של ברזילי (העומס נוראי ממש, ולמרות זאת הצוותים עושים את הכל בסבלנות ובאהבה - לכולם) ולכם על הדאגה והאהבה".

כזכור, חודרוב התייחס לאירוע אמש ומסר: "מתחילת השידור אלמוג לא הרגיש טוב, ובמהלך הפרומו הוא ביקש ממני למלא את מקומו כדי שיוכל לקבל טיפול רפואי. עדכנתי את הצופים במצב והמשכתי להגיש את התכנית עם הראיונות והאורחים שלו. זה לא אירוע שגרתי בטלוויזיה. אבל הכי חשוב לי לאחל התאוששות מהירה ובריאות שלמה לאלמוג היקר - כולנו מצפים לשובו אל האולפן".