"בלבול אחד גדול" או "הכל זרם נפלא": "מאסטר שף" חזרה אמש למסך בספיישל VIP עם פאנל שופטים שכלל את אייל שני, מיכל אנסקי, חיים כהן וישראל אהרוני, ועם רשימת מתמודדים מפורסמים ביניהם יפעת שאשא ביטון, משה פרץ, קובי אוז, חנה לסלאו, רוסלנה רודינה, אלברט אסקולה וליהיא לפיד. הגולשים ברשת לא נשארו אדישים, לטובה וגם פחות.

נראה כי רבים מהגולשים בעמודים של התוכנית שמחו על זכייתו של קובי אוז ששקד על מנת פסטה 'הנד מייד' עם פול ודג מפורק על מצע של קרפצ'יו סלרי, בעוד רבים אחרים הביעו את אכזבתם מכך שמדובר בפרק ספיישל בלבד (אחד נוסף ישודר הערב ב"קשת 12"), ולא בעונה שלמה.


"כל הכבוד לקובי עוז ולמטבח הטוניסאי המפואר", כתבה אחת הגולשות. "קובי כזה מיוחד וצנוע. איזה אדם, כל כך מגיע לך לזכות, ריגשת אותי", הוסיף גולש נוסף. "מזל טוב לקובי עוז על הזכייה, התכנית הייתה מלאת הומור ואוכל, צחוקים. השפים האמיתיים, כמו שאומרים, העבירו ביקורות בהומור רב, הכל זרם נפלא".

"וזהו... עונה של שני פרקים. פשוט לא יאומן", כתב אחד הגולשים המאוכזבים מהשידור. "כל התוכנית הזו בלבול אחד גדול - חשבתי שמתחילה עונה חדשה אבל מדובר בך הכל בשני פרקים. שום אתגר למפורסמים בהתקלת מנות שבוע אחרי שבוע אלא הכנה של מנת הדגל שלהם עם חנופה מפה ועד הודעה חדשה של השופטים. עבודה בעיניים", הוסיפה גולשת אחרת. "זה היה שיא השעמום. לא מאמינה שבזבזתי את זמני על התכנית הזו. מה זה היה? איזה תחרות זו בדיוק", סיכמה גולשת נוספת.