המוזיקאי שמעון בוסקילה ריגש את עם ישראל עם להיטים ובלדות שחרשו את הרדיו כמו "את המחר שלי", "יא מאמא" ו"עכשיו אני חוזר" והפכו להמנוני אהבה, אך לא כולם מכירים את סיפורו האישי כילד שהתייתם מאמו בגיל צעיר.

תוכנית הריאליטי "מאסטר שף" חזרה אמש למסך בספיישל VIP ותשודר גם הערב, עם פאנל שופטים שכלל את אייל שני, מיכל אנסקי, חיים כהן וישראל אהרוני, ועם רשימת מתמודדים מפורסמים בהם מככב בוסקילה לצד ידוענים נוספים בהם אקי אבני, לאה שנירר, עינב בובליל, אברהם טל, אלכס חזנוב ודודי אמסלם. 

בהצצה מיוחדת לגולשי "מעריב" מתוך ספיישל "מאסטר שף VIP" מספר שמעון בוסקילה איך איבד את אימו בארוחת שישי. "מה אני זוכר מאמא?", החל בוסקילה את סיפורו המרגש בתוכנית. "ועוד איך זוכר את הטעמים של אמא. איך אפשר לשכוח? דגים, עוף, בשר, הכל. היא הייתה מעירה אותי לבית הספר".

"התייתמתי בגיל תשע וחצי", סיפר הזמר. "בערב שישי, ארוחת ערב. בקידוש, באמצע הקידוש, אמא שלי חטפה התקף לב, והיא מתה. אני לא אומר שאני לא אוהב את יום שישי. אבל כל הזמן אני אומר לעצמי: 'יום שישי הארור'".

"איך אומרים? למדנו לגדול לבד. זה נורא, זה קשה. אם זה בצבא, ואם זה בהרבה דברים. הדואט הראשון שעשיתי עם שלמה ארצי, שזה הדבר הכי... אמא שלי שם שומרת עליי מלמעלה ומסתכלת עליי שם למעלה ומחייכת".