אמש שודר ב"קשת 12" פרק הספיישל השני של "מאסטר שף VIP" בהשתתפותו של חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד), לאחר שבערב שלפני, שודר פרק הספיישל הראשון בו לקחה חלק שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון (תקווה חדשה). השתתפותם של השניים עוררה עניין רב, ואף גררה מכתב ששוגר ליועץ המשפטי לממשלה וליועצת המשפטית של הכנסת מבקש להבין האם אישרו את השתתפותם של אנשי הציבור בתוכנית הריאליטי הפופלרית. נראה כי העניין שנוצר סביב המשתתפים מעולם הפוליטיקה, וגם מהבידור, הצליח להביא לריאליטי אחוזי צפייה נאים בפרק הראשון, אך לא החזיק מים בעבור הפרק השני.

"מאסטר שף" חזרה בראשון למסך עם פאנל השופטים שכולל את אייל שני, מיכל אנסקי, חיים כהן וישראל אהרוני הציגה נתון רייטינג מרשים יחסית לתקופה של 20 אחוזי רייטינג ו-502 אלף צופים, אך אמש, בפרק השני אחוזי הצפייה ירדו ל-17 אחוזים ו-425 צופים בלבד. לאחר שידור הפרק הראשון גולשים רבים הביעו את אכזבתם מכך שמדובר בפרק ספיישל בלבד ולא בעונה שלמה, ונראה שה'הייפ' שנוצר סביב התוכנית דעך במעט.

בזכיינית המתחרה, "רשת 13" שודר ריאליטי בישול אחר, "המסעדה הבאה", בהגשתה של רותם ישראל, שהשופטים בו הם השפים אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית ורותי רוסו. במהלך הפרק נבחר מנצח שלישי - עידן בושארי (פומפי), שיפתח את מסעדת "קילומטראז'?" בתל אביב, ואחוזי הצפייה בתוכנית עלו מ-8.5 אחוזי רייטינג ו-225 אלף צופים ביום ראשון ל-10.6 אחוזים ו-274 אלף צופים אמש.

דודי אמסלם במאסטר שף (צילום: צילום מסך)
דודי אמסלם במאסטר שף (צילום: צילום מסך)

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם "תוכנית חיסכון" שגרפה 13.6 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 4.9 אחוזים.

ברצועת הלייט נייט "ערב טוב עם גיא פינס" של "קשת 12" קיבלה 12 אחוזי רייטינג, בעוד "הצינור" של "רשת 13" קיבלה 6.5 אחוזים.

בשעות הבוקר "חדשות הבוקר" של "קשת 12" גרפה 4.6 אחוזים, מולה "העולם הבוקר" של "רשת 12" קיבלה 3.5 אחוזי רייטינג.