מאז שהסתיימו שנות התשעים עברו יותר משני עשורים - מספיק זמן כדי להפוך אותן לזיכרון נוסטלגי ומתוק. וכיאה לזיכרון כזה, כל מחווה אליו מצליחה לרגש אותנו, לפעמים בצורה חסרת פרופורציות.

אחרי כמה איחודים ו"ריבוטים" לוהטים של סדרות ניינטיז כמו "בוורלי הילס" ו"שולחן לחמישה" ואפילו "זהו זה", התרחשה הבוקר (שלישי) מחווה קטנה משחקני הסדרה הישראלית הקומית האלמותית "שמש" שהחזירה אותנו הרבה שנים לאחור.

השחקן והקומיקאי צביקה הדר, שהיה הכוכב של הסדרה ששודרה בערוץ 2 מ-1997 עד 2004, נפגש בתוכנית הבוקר של "רשת 13" עם הזמר אליעד נחום, שגילם על המסך את הילד בר.

צביקה הדר ואליעד נחום עושים קטע מרגש מ"שמש". צילום: באדיבות רשת 13

ב"העולם הבוקר" שיחזרו שני כוכבי התוכנית אחת אחת הסצנות המרגשות מהסדרה, כשבמסך מפוצל הצופים חזו בצד שמאל בסצנה המקורית ובצד ימין בשחזור מ-2022. בסצנה המדוברת מבטיח שמש לילד בר "לא אעזוב אותך כל הזמן, אפילו בצבא, אפילו בחתונה, אני ארוץ אחריך ואנשים יגידו 'מי זה הנודניק הזה שלא עוזב את בר'". על פי אירועי הבוקר, נראה שגם מעל 20 שנה אחרי השידור המקורי, השניים מתקשים לעזוב זה את זה.

כעת, נותר רק לקוות כי כמו שקרה בשנים האחרונות להרבה סדרות עבר, מישהו בתעשיית הטלוויזיה ירים את הכפפה ויחזיר את גם את עוגן, ששי ואתי ל"אימפריית השמש".