אמש ריאליטי הריקודים הוותיק "רוקדים עם כוכבים" שב למסך אחרי עשור של היעדרות וסחף את הצופים בריקוד פסדובלה מלא אנרגיה. מגישת אירוויזיון 2018, לוסי איוב, נבחרה להנחות את הערב ופאנל השופטים כלל את אנה ארונוב - רקדנית, כוריאוגרפית ומורה לריקוד שהתגלתה בתוכנית, אלי מזרחי - כוריאוגרף ושופט ריקודים בינלאומי, רונה לי שמעון - רקדנית ושחקנית, דוד דביר - רקדן ומורה למחול. וכעת אתם בוחרים את הזוג האהוב עליהם.

נראה כי הצופים התעניינו מאוד בתוכנית: הפרק הראשון בו השתתפה מחצית ממתמודדי העונה, הצליח להביא לזכיינית "קשת" שקיבלה את הפורמט לראשונה לאחר שבע עונות אצל המתחרה "רשת", רייטינג מרשים במיוחד של 24.4 אחוזים - הפכה לפתיחת עונת הריאליטי החזקה ביותר בשנתיים האחרונות. אך מי מבין הזוגות המורכבים מסלב ורקדן מקצועי, הצליח להלהיב את הצופים יותר מכל?

אמש עלו על הרחבה יעל בר זוהר והרקדן אנטון לפידוס אלכס שטילוב והרקדנית נינה סולוביוב, בר זומר והרקדן מתנאל קונבסקי, לירן דנינו והרקדנית ג'וליה שחר, אלי אילדיס והרקדנית אלונה דיסקין, משה אשכנזי והרקדנית ג'ניה ליבמן, אסטלה והרקדן סרגיי סטפנוב ועדי אשכנזי והרקדן חיים פרשטיין. בחרו את הזוג האהוב עליכם מהפרק הראשון של העונה: