דוקו חדש שישודר הערב אחרי החדשות ב"רשת 13" יציג מעשי נוכלות שטרם שמענו עליהם ומיוחסים לשמעון חיות המוכר בכינוי "נוכל הטינדר", לצד חומרים חדשים מעימות ערכה עמו מירי מיכאלי ועדיין לא שודרו. הבוקר (שלישי) התייחסה לראשונה בתו של לב לבייב, אשר חיות הציג את עצמו כאחיה לפרשה.

חיות שהציג את עצמו באפליקציית הטינדר, כ"סיימון לבייב" התחזה לבנו של המיליארדר לב לבייב, ולטייקון על כל המשתמע מכך, ועקץ נשים רבות ברחבי העולם, כפי שהוצג בסרט. חגית לבייב, בתו של לב לבייב הגיבה הבוקר על לסיפור בתוכנית הבוקר של "רשת 13", "העולם הבוקר": "פשוט לא להאמין. לקחנו עורך דין שייצג אותנו והולך לנקוט בכל האמצעים כדי למצות את הדין עם הבחור הנוכל הזה. זה חייב להיפסק בדרך זו או אחרת". 

"הבן אדם נוכל, גנב לנו את הזהות", הוסיפה לבייב. "לא היינו מודעים לסדר גודל הנוכלות שעשה תחת השם שלנו. את כל מה שנתבע ממנו נתרום חזרה לקורבנות".

בהמשך לראיון שקיימה עמו מיכאלי במרץ 2021, לפני שהדוקו של "נטפליקס" עליו הפך אותו ל"כוכב" בינלאומי, הסרט עתיד שחושף סיפורים חדשים על מי שהצליח להפוך לנושא הכי מדובר בשבועות האחרונים. בסרט יסופרו מעשי נוכלות שטרם פורסמו ומיוחסים ל"נוכל הטינדר", לצד חומרים חדשים מהעימות שמיכאלי ערכה איתו ועדיין לא שודרו.