נתוני המדרוג: שני נושאים שעוררו עניין בשבועות האחרונים מילאו את הפריים טיים של הערוצים הגדולים. "רוקדים עם כוכבים" שחזרה למסך בזכיינית "קשת 12" עם נבחרת כוכבים חדשה ונוצצת, שידרה את הפרק השני שלה, וב"רשת 13" שודר סרט דוקו מקורי של מירי מיכאלי, עם פרטים חדשים על הישראלי שעקץ נשים במאות אלפי דולרים וזכה לכינוי "נוכל הטינדר".

בפרק שידורה הראשון, "רוקדים עם כוכבים" המשלבת בין מפורסמים לרקדנים מקצועיים מכל סגנונות הריקודים, אשר יתחרו על תואר הרקדנים הטובים ביותר, הגיעה לנתון מרשים ביותר בעידן הנוכחי, ונחתה על 24.4 אחוזי רייטינג ו-663 אלפי צופים. מדובר בנתון הגבוה ביותר להשקת ריאליטי מאז פתיחת העונה הראשונה של "הזמר במסכה" בספטמבר 2020, שקיבלה 26.4 אחוזי רייטינג.

לוסי איוב ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
לוסי איוב ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

תוכנית הריקודים הציגה את פרק הבכורה השני שכלל שמונה זוגות שלא התחרו ביום ראשון. יובל סגל, מעיין אדם, רותם כהן, סנדי בר, עומר דרור, עדן פינס, עידית מטות ואוראל צברי התחרו זה בזה על המסך של "קשת 12", והביאו לזכיינית נותן רייטינג חזק ביותר של 24.5 אחוזי רייטינג ו-649 אלף צופים.

בזכיינית "רשת 13", בהמשך לראיון שקיימה עמו מירי מיכאלי במרץ 2021, לפני שהדוקו של "נטפליקס" עליו הפך אותו ל"כוכב" בינלאומי, עלה אמש סרט חדש של העיתונאית שחושף סיפורים חדשים על מי שהצליח להפוך לנושא הכי מדובר בשבועות האחרונים. בסרט הוצגו מעשי נוכלות שטרם פורסמו ומיוחסים ל"נוכל הטינדר", לצד חומרים חדשים מהעימות שמיכאלי ערכה איתו. נראה כי על אף שמוקד הסרט עניין את הקהל הישראלי, רבים לא האמינו כי יהיה בו הרבה מה לחדש להם, ונוכל הטינדר מדבר" הגיע ל-8 אחוזי רייטינג ו-215 אלפי צופים בלבד.

שמעון חיות, ''נוכל הטינדר'' (צילום: באדיבות רשת 13)
שמעון חיות, ''נוכל הטינדר'' (צילום: באדיבות רשת 13)

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 18.1 אחוזי רייטינג ו-497 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13" שקיבלה 7.2 אחוזי רייטינג ו-224 אלף צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "שש עם" שגרפה 9 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12.8 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" ששידרה את "שש", קיבלה 5.3 אחוזים ו"לפני החדשות" שזכתה ל-7.2 אחוזים.