בשבוע שעבר פורסם ב-TMI מעריב כי השחקן יהודה נהרי ועורכי דינו מכינים מכתב התראה בגין לשון הרע והוצאת דיבה נגד מערכת "ערב טוב עם גיא פינס". זאת, בגלל פרסום אייטם בלעדי של תוכנית הבידור המצליחה, בו נחשף ליהוק של נהרי לתפקיד בסדרה ב"כאן 11", כשלטענת נהרי הוא לוהק לתפקיד לפני שטען כי הוטרד מינית לכאורה על ידי אסי עזר, ואילו גיא פינס הציג מצג שווא כאילו נהרי קיבל את התפקיד בעקבות חשיפת הפרשה. סביב ידיעה זו ביקש רון קופמן לשוחח היום (חמישי) עם עורך הדין עודד הוכהאוזר, המייצג את נהרי, שהביא את גרסת מרשו ב-103FM.

"נוכח מה שקורה בימים האחרונים אני מאוד מוטרד", הודה עורך הדין הוכהאוזר. "יהודה מקבל איומים מרומזים, ניסיונות להלך אימים. 'נשמות טובות' שמקורבות לגיא פינס ולאסי עזר ואומרות שהוא יצטער על היום בו הוא העז לדבר בגנותם". לטענתו, פינס ביצע את הפרסום במזיד, זאת כדי לפגוע בנהרי. "אין כל קשר בין האירוע החמור שעשה עזר לבין קבלת התפקיד, וגיא פינס יודע את זה", הבהיר עורך הדין.

בהמשך נשאל האם לפני הפרסום המדובר מערכת 'גיא פינס' ביקשה את תגובתו של נהרי, והוא ענה: "ממש לא. הם פשוט העלו את זה. הם העלו את ההטעיה ואת המצג השקרי במטרה פשוטה: לנסות לנקות את עזר על ידי הכפשת יהודה. יועצת התקשורת של נהרי, עו"ד רותם טוני, פנתה להפקת התוכנית והביאה לתשומת לבם שמדובר בהוצאת דיבה, והאמת רחוקה מאוד מהמצגים שלהם. בתגובה, מערכת התוכנית פשוט חסמה את עמוד האינסטגרם, ומיד לאחר מכן הוציאה נוסח נוסף, מתוקן, שגם הוא היה שקרי ופוגעני, והם סרבו לתקן את זה שוב".

יהודה נהרי (צילום: אור גפן)
יהודה נהרי (צילום: אור גפן)

על הראיון של עזר אמר עורך הדין: "אנחנו הצענו את זה בעבר, ואנחנו שוב מציעים: פוליגרף משותף בהסכמה. אנחנו נציג שאלות מוסכמות ולא מנחות כמו שעשה עזר בבדיקת הפוליגרף שביצע. מר עזר טוען שהוא הקורבן והוא זה שמוטרד. אתמול עלה לראשונה סרטון שידור של המשרד לשוויון חברתי, ולראשונה ציינו שם גם תקיפות נגד גברים. הניסיון של המטריד להציג את עצמו כמוטרד אינו נכון. האשם על ההטרדה צריך להיות על המטריד לבדו".

בהמשך טען עורך הדין כי הם פתוחים למשא ומתן, והסביר: "כשנגיע לעת, ואני מקווה שלא נצטרך, אני אחשוף קלפים נוספים שיש לי".