ההורים של אוראל צברי קופצים לבקר: תחרות הריקודים הגדולה והקשה בעולם, המשודרת ב-60 מדינות, חזרה השבוע לישראל. התוכנית משלבת בין מפורסמים לרקדנים מקצועיים מכל סגנונות הריקודים, אשר מתחרים על תואר הרקדנים הטובים ביותר.

בעונה הנוכחית רשימת המשתתפים מושכת במיוחד ומורכבת מכוכבים של ממש - עדי אשכנזי, יעל בר זוהר, יובל סגל, אלי אילדיס, מעיין אדם, רותם כהן, בר זומר, משה אשכנזי, סנדי בר, עומר דרור, אוראל צברי, אסטלה, עדן פינס, לירן דנינו, אלכס שטילוב ועידית מטות. לקראת הפרק ההדחה שישודר הערב אחרי החדשות, מספקת ב"קשת 12" לגולשי "מעריב אונליין" הצצה מיוחדת.

אוראל צברי ב"רוקדים עם כוכבים", וידאו: קשת 12

אוראל צברי הוא אולי לא אחד השמות הכי מוכרים ביותר מבין רשימת המפורסמים של "הכוכב הבא", אך הוא הצליח להפתיע רבים כשהגיע להופיע בתוכנית הספורטיבית למרות מידות גופו הרחבות יותר משאר המתמודדים. צופים רבים ראו בהשתתפותו של צברי התוכנית השראה, וכעת גם הוריו הגיעו לתוכנית כדי לפרגן לו על המהלך.

בהצצה מיוחדת ל"מעריב אונליין" מגיעים הוריו של כוכב הרשת והרקדן הטרי לבקר אותו בחדר החזרות. "כשהוא התייעץ איתי אם ללכת לתוכנית, אמרתי לו, רק שלא תאשים את הרצפה שהיא עקומה. היתר זה בונוס", סיפור אביו, יקיר צברי, בהומור. "התרגשתי, אין ספק. לא ידעתי שיש לך כישרון מסוים לרקוד. זה עשה לי טוב", הוסיף האב.

"אבל שתדעי לך שהם לא פרגנו כל כך, ללכת לתחום של המשחק והבידור", סיפר צברי הבן לבת זוגו הרקדנית ליטל לכטמן. "אבא תמיד אמר לי: 'אוראל, עזוב, תלמד, תעבוד בעבודה רגילה'. ואמא אמרה לי: 'תעזוב, אתה צריך להיות פרופסור'. פתאום לראות אותם פה, שהם חלק מהתהליך. זה שהם נהנו ושהם התרגשו לראות אותי רוקד, זה שווה הכל".

"בקהל, להפתעתי, היו תלמידים של לשעבר", סיפר יקיר צברי, שהנו מורה בפנסיה. "אז תלמידה אחת, שיש לה מימדי גוף, גם גדולים. היא אמרה לי: 'הבן שלך עשה לי, ולכל אלה שהם במידות גדולות, את היום. קיבלתי השראה. גם אדם במימדים גדולים יכול להגשים חלום".