החיקוי שעושה את ההבדל: רבים הופתעו במוצאי שבת האחרונה לשמוע את דבריה של דניאל גרינברג על בעלה לשעבר אייל גולן, זמן קצר אחרי הגירושים שנעשו לכאורה בצורה יפה. למרות החיבוקים והחיוכים ששידרו בבית הדין הרבני, רגע אחרי שסיימו באופן רשמי את הנישואים, גרינברג חשפה בראיון ששודר ב"קשת 12" כי היחסים ביניהם עברו משבר גדול עוד כשהייתה בחודש השישי להריונה הראשון, ממנה לא הצליחה להתאושש. הראיון יצר עניין רב ברשת ואמש ב"ארץ נהדרת" הצידו את התגובה ההומוריסטית שלהם לדברים, שמשכה צופים רבים אל המרקע.

דניאל גרינברג ואייל גולן לא ציפו לזה: החיקוי ששבר את הרשת | צפו >>> 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

פרק "ארץ נהדרת" ששודר אמש הצליח להגיע לנתון רייטינג גבוה במיוחד, ולעבור את רף 20 האחוזים היוקרתי. תוכנית הסאטירה של "קשת 12" גרפה אמש 21.6 אחוזי רייטינג ו-545 אלף צופים. בשבוע שעבר, לשם השוואה, השיגה "ארץ נהדרת" רק 18.7 אחוזי רייטינג ו-494 אלף צופים.

מולה, פרק "וילת המושבעים" של "הישרדות VIP" של המתחרה "רשת 13" היה דווקא במגמה הפוכה וקיבל נתון נמוך במיוחד של 9.7 אחוזי רייטינג ו-267 אלף צופים בלבד. נראה כי הפרק שהציג את המתרחש מחוץ לעלילת העונה מרכזית על האי לא הצליח למשוך את הקהל.

הישרדות VIP (צילום: צילום מסך רשת 13)
הישרדות VIP (צילום: צילום מסך רשת 13)

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה  17.9 אחוזי רייטינג ו-500 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 6.6 אחוזי רייטינג ו-190 אלפי צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "שש עם" שגרפה 8.7 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12.6 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" ששידרה את "שש", קיבלה 5.1 אחוזים ו"לפני החדשות שקבילה 4.5 אחוזים.