הטעות שעשתה אנה ארונוב: בפרק של "רוקדים עם כוכבים" של קשת 12 ששודר אמש, כוכב הילדים אוראל צברי גבר אמש על סלבית העבר סנדי בר בספירת הקולות הסופית, והוא נשאר בתחרות ואילו היא הודחה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

סנדי בר היא יפהפיה עוצרת נשימה שכאשר היא פורצת אל רחבת הריקודים עם כל היופי ההוליוודי שלה וביצועיה המרשימים, זה תענוג צרוף לעיניים ולכל החושים. בנוסף לכישרון הריקוד שהיא גילתה על הרחבה, היא גם מרשימה באישיותה האלגנטית, האצילית, הנעימה והצנועה והדרך שהיא תופסת את עצמה ומודעת לצרכיה, נחושה להגשים את מאווייה. לכן גם היא בחרה להצטרף לתחרות הריקודים, לפי דבריה.

סנדי בר (צילום: עידו איזק)
סנדי בר (צילום: עידו איזק)

בגלל כל הסופרלטיבים שמניתי, אני מאד מקווה בשבילה שתינתן לה ההזדמנות לחזור לתחרות ולהמשיך לכבוש את הלבבות בכשרונה וביופיה. אולם בתחרות כמו בתחרות, יש טובים וטובים יותר. לפי דעת השופטים והקהל אמש, מעיין אדם הפגינה ביצועים מוצלחים יותר מסנדי בר, ועל טעם ועל ריח אין מה להתווכח. בעיניי, שתיהן מוכשרות ומרשימות על הרחבה אלא שלכל אחת מהן סגנון משלה. לסנדי סגנון רך יותר, סגנון שמדבר יותר לליבו של דוד דביר השופט המחמיר, ואילו מעיין אדם ניחנה בסגנון סוער ופראי שדיבר יותר אל ליבם של שאר השופטים וקהל המצביעים. 

יחד עם זאת, אם לשפוט רק לפי רמת הביצוע, ולא האישיות או החזות, הביצוע של צברי לא היה מוצלח יותר מזה של סנדי, ואילו אותו בחרו להשאיר בתחרות, ואותה להדיח. עם כל ההערכה שיש לי לאוראל, ולא רק על האומץ להופיע, אלא על ההומור וכשרון החיקוי הנפלא שלו, עדיין, סנדי רקדה טוב ממנו, ועל כן יכולתי מצד אחד להבין את התימהון של השופטים כאשר נודעו תוצאות ההצבעה של הקהל. אולם מצד שני, התימהון, בעיקר של אנה ארונוב היה מוגזם, ולא הכי סימפטי.

אנה ארונוב (צילום: איציק בירן)
אנה ארונוב (צילום: איציק בירן)

אם תשאלו אותי, הסיבה שצברי זכה פעם נוספת אמש לאהדת הקהל, נובעת מהטעם הפשוט שהקהל מעריך ואוהב את השונה. הרי הוא לא בעל הפיגורה האידיאלית לפיזוז על רחבת הריקודים, ומאמני ריקוד מעדיפים אותם שריריים ודקים (למרות שכבר פגשתי בחיי כמה כבדי משקל שאוהבים לרקוד והם קלילים וגמישים על רצפת הריקודים למרות משקלם). מה שהכריע את הכף לטובתו של אוראל היה המסר היפה שהוא העביר לצעירים, שלא יתביישו בגופם ויגשימו את חלומותיהם בכל תחום, כולל תחביב הריקוד. האמת היא, שבנוסף להנאת הצפייה מ"רוקדים עם כוכבים" שהיא לכל הדעות חגיגה לאוזניים ולעיניים, המסר שאוראל העביר לאותם צעירים מהווה ערך מוסף חשוב לפורמט, ורק על כך מגיע לו מחיאות כפיים, גם אם הוא לא ביצע את הריקוד שלו בשלמות.

''רוקדים עם כוכבים'', קשת 12 (צילום: צילום מסך קשת 12)
''רוקדים עם כוכבים'', קשת 12 (צילום: צילום מסך קשת 12)

חבל מאוד שמי שקצת קילקלה את החשיבות של המסר, שהועבר באהבה מהרקדן בעל שמחת החיים הנפלאה שלו, היתה זו אנה ארונוב עם ה"וואו" ופתיחת פה ענק מרוב תימהון, על הבחירה של הקהל. אני אפילו ראיתי בהפתעה העצומה שלה לנוכח תוצאות ההצבעה, עלבון כלפי אוראל. כי מה בעצם אומר ה"וואו" הזה? שזה בכלל מפליא שהוא הצליח להרשים את הצופים? מה לעשות אנה ארונוב, יש גם אנשים לא רזים שיודעים להתנועע, על אף שהם לא דוגמנים ודוגמניות, ולא גזרו על עצמם תעניות ועינויי דיאטות ולא נמנעים מהנאות החיים, ובכל זאת אוהבים לרקוד ולא מתביישים להחצין את התשוקה הזאת. לכן היית יכולה להצניע ולהדחיק את ה"וואו" ומבט ההפתעה שלטעמי לא היה במקום.