נפרדים מהאקס פקטור? אחרי שש שנים בהן משדר הזכייה הועבר במסגרת תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" בקשת 12, השנה, לראשונה, התוכנית "אקס פקטור" של הזכיינית המתחרה רשת 13 ששידרה את עונתה הרביעית, הפכה להיות זו שבמהלכה נבחר הנציג הישראלי לתחרות האירופית. כעת, אחרי תום שידור העונה האחרונה ובחירת הנציג לאירוויזיון - תאגיד השידור מפרסם מכרז להפקת העונה הבאה של התוכנית בה ייבחר הזמר שייצג אותנו בתחרות האירופית.

בזמן שהנציגה ישראלי לאירוויזון 2022 עומל על הגרסה החדשה והקליפ לשירו "I.M" לקראת התחרות בטורינו, "כאן" תאגיד השידור הישראלי פרסם היום קול קורא להגשת הצעות לשיתוף פעולה עם התאגיד לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2023. "את ההצעות ניתן להגיש החל מהיום ועד לתאריך 27.3.2022, בשעה 14:00", נכתב באתר.

מיכאל בן דויד (צילום: קיץ ברבנר)
מיכאל בן דויד (צילום: קיץ ברבנר)

עוד לא ברור האם ה"אקס פקטור" של "רשת 13" תמשיך להיות התוכנית בה נבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון, או שתהליך הבחירה ישוב ל"הכוכב הבא" של "קשת 12" - לאור נתוני הרייטינג הגבוהים יותר שהביא לאורך השנים. ייתכן כמובן גם כי תוכנית אחרת, כמו "דה ווייס" תהיה זו שבמהלכה נבחר הזמר שיטוס לאירופה או שתהיה זו הפקה חדשה שטרם ראינו על המסך.

בשבוע שעבר במהלך העבודה לקראת התחרות בטורינו, איטליה, אמר בן דוד ל"מעריב אונליין": "אנחנו נמצאים ביום צילום מטורף של הקליפ שהולך להיות מהמם. יש מלא צוות, רקדנים, תאורה, תפאורה ומלא מלא בגדים מיוחדים, הולך להיות מעלף".