תקלה או הצלה? רק ביום ראשון עלתה לאוויר תוכניתו הטרייה של אברי גלעד "מדד ישראל" - רצועת האקטואליה החדשה של רשת 13 שתאפשר לצופים להכריע בנושאים החמים שנמצאים על סדר היום. וכבר בפרק השלישי שלה הספיק המגיש להפתיע את עיתונאי חדשות 13, מתן חודרוב, שהעביר אליו את השידור.

במהלך השידור אמש עלה חודרוב לשידור מול גלעד, שהודיעה לו כי השר ישראל כ"ץ, שהיה אמור להופיע בתוכנית לא הגיע בגלל כביש שנסגר עקב הפגנה, וביקש ממנו להישאר ולדבר על ענייני הכלכלה.

ישראל כ''ץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
ישראל כ''ץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

חודרוב היסס לרגע, כיוון שהיו לו התחייבויות קודמות עם חברת החדשות ואמר: "העמדת אותי בדילמה של ממש, בין חובת הנאמנות אליך לבין העובדה שאני חייב להגיע למהדורה המרכזית ב-20:00. מה עושים? תיכף נתייעץ עם העורך ונחזור אליך עם תשובות". בתום ההתייעצות, חזר העיתונאי לשידור מול גלעד, ומילא את מקומו של חבר הכנסת ישראל כ"ץ.

כזכור, בתוכניתו החדשה של גלעד, במקום לצעוק על הטלוויזיה, תוכלו להצביע ולהביע את דעתכם על הנושאים הבוערים של היום. רצועת האקטואליה החדשה "מדד ישראל" תעסוק מדי ערב בכותרות היומיות מזווית חדשה שעוד לא נעשתה, בזכות אמצעים חדשניים תאפשר התכנית לצופים לקחת חלק פעיל במהלך השידור, להצביע ולהביע את דעתם בסוגיות הנמצאות במרכז סדר היום הציבורי והתקשורתי בישראל.